بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بردیا جون

بردیا در3ماهگی

1392/6/16 13:39
495 بازدید
اشتراک گذاری

 

توی این ماه پاهام رو روی زمین سفت نگه میدارم بغل

و وقتی سر پا نگهم می دارن شروع به راه رفتن میکنملبخند

این عکسم هم توی بوستان نهج البلاغه انداختمگاوچران

کلمه "ماما" رو گاهی میگمخنثی

درست کردن حباب"صدای بلند از خودم در اوردن خوشمزه

و نشستن توی روروک رو دوست دارموقت تمامهیپنوتیزم

اب دهنم هم راه افتاده  و گاهی هم میگم گ گ...بازنده

دوست دارم همش بغلم کنن و از کنارم تکون نخورکلافه

رختخوابم رو یه چرخش 360درجه میزنمخجالت

دوست دارم هر چی دیگران می خورن منم بخورمخوشمزه

به خوردن پارچه و هر چی دم دستم باشه علاقه دارمنیشخند

دستام رو تا اخر توی دهنم میکنماسترس

من در انتخابات ریاست جمهوری با بابا و مامانم شرکت کردمسوال

وقتی ازم عکس یا فیلم میگیرن مودب و ساکت میشملبخند

اواز خوندن رو دوست دارم"و همش از خودم صداهای جورواجور درمیارممتشویق

"اهنگ های شاد رو دوست دارم"تبلیغات بین فیلم ها رو خیلی زیاد دوست دارمزبان

اگه از اهنگی خوشم نیاد داد میزنم که عوضش کننکلافه

بعضی فیلم ها رو دوست دارم نگاه کنمشیطان

 اینم من و پسر خاله ام امیر رضا........نیشخند

 

اینم امیر حسین و اسرا از دوستای دیگم..........

توی چادر مسافرتی عکس گرفتیم اخه داشتیم میرفتیم امامزاده داود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ارشین
1 مرداد 92 10:55
تو هم به دکتر روحانی رای دادی جیگر.............................
مامان برديا
1 مرداد 92 16:15
سلام
خدا حفظش كنه اين گل پسر نازنين رو
ممنونم كه به خونه خاطرات پسرم سرزديد.
ببوسيد روي ماه برديا جونو



*************************
قربونت

پگاه مامان آرتین
2 مرداد 92 11:46
سلام به بردیا ومامان مهربونش.ماشالا ماهم لینکتون کردیم



************************

ممنون پگاه جون
شما هم لینک شدی
آرزو مامان آرش
2 مرداد 92 20:13
ماشاءالله خیلی نازه. خدا حفظ ش کنه.


****************************

ممنون

علی
17 مرداد 92 15:29
سلام کدش بردا ر تا بتونیمعکس بردارم
مامان بردیا
23 مرداد 92 14:31
سلام مامانی چه بردیای نازی داری.به بردیای منم سر بزن...با تبادل لینک چطوری؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد