بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

بردیا جون

بردیا در 2ماهگی

1392/6/16 13:38
483 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا هم مثل فرشته ها خوابیدمخیال باطلخواب

 

بازی کردن با دستام و خوردن اوناخوشمزه

با خنده و صدا در اوردن با دیگران بازی میکنمزبان

دستام رو به طرف بالا بلند می کنم یعنی منو بغل کنیدبامن حرف نزن

با مامان و بابام دالی بازی میکنمقهقهه

پتو رو رو سرم میکشن و من با پاهام اونو کنار میزنممژه

وقتی گریه میکنمگریه

کلمه "ما"رو میگم  یعنی مامانماچ

توی این ماه واکسن داشتم فلج اطفال/هپاتیت/سه گانه(دیفتری" کزاز"سیاه سرفه)

خدا رو شکر تب نکردم

مامان همش بهم استامینوفن می داد تلخ و بد مزه بود

وزنم5/400وقدم 57/5cmشده بودقلب

قبل از حموم بدنم رو با روغن ماساژ میدن خیلی دوست دارم

حموم کردن رو خیلی دوست دارمهورا

 

 

اینم کیک روزمادر............خوشمزهلبخند

که من و بابا با هم برای ماما گرفتیم.......ماچ

مادر عزیزم روزت مبارک.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارشین
1 مرداد 92 10:54
سلام من اومدم......................
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد