بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

بردیا جون

بردیا در4ماهگی

1392/6/16 13:40
557 بازدید
اشتراک گذاری

توی این ماه خیلی شیطون شدم دوست دارم همش باهام بازی کننهورادلقک

 

این ماه هم واکسن داشتم فلج اطفال و سه گانه

خدا رو شکر تب نکردم

وزنم6/600وقدم63cmشده بودخنده

توی این ماه بود که در جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم نیشخند

واین عکس رو واسه مسابقه فرستادممشغول تلفن

 

مامانم هم توی این ماه واسم وبلاگمو ساختعینک

صداهای جدید "قیافه های جدید رو دوست دارمچشمک

به هر چی نزدیکم باشه چنگ میزنم آخ

سوار روروکم میشم و خودم رو تکون میدم ابرو

اسباب بازی ام رو این ور و اون ور پرت میکنماوه

اینم از عکساییه که واسه مسابقه انداختمزبان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آروین (مریم)
1 مرداد 92 8:44
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
ارشین
1 مرداد 92 10:57
دوستت دارم بردیا جونهرروز بهت سر میزنم
مامان آروین (مریم)
1 مرداد 92 15:26
مرسی عزیزم که به ما سر زدین
من هم به بردیا جون رای دادم .
ایشالاه دوستای خوبی برای هم باشیم .


***********************************
ممنون حتما دوستای خوبی میشیم

خاله آویسا
2 مرداد 92 4:16
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین
برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم
همتون رو می بوسم
ان شاالله بعدا جبران کنیم
به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم
http://avisa1389.niniweblog.com

***************************

چشم...........
حتما برنده میشه به امید خدا
ممنون که اومدین



مامان برديا
2 مرداد 92 13:34
سلام
با كمال افتخار لينك شديد. به جمع دوستانه ما خوش آمديد[بوسه][بوسه]
pesarambardia.blogfa.com اين هم آدرس خونه خاطرات پسرم.


******************************
سپاس فراوان پسر خوشگلت رو ببوس
شما هم لینک شدی

خاله آویسا
2 مرداد 92 14:10
من بردیا جون رو لینک کردم
شما هم آویسا رو لینک کنید در ضمن یه بوس محکم هم از جای من از بردیا بکنید


****************************
ممنون شما هم لینک شدی عزیزم

خاله آویسا
2 مرداد 92 17:34
دستتون درد نکه اسمی هم که گذاشتین مناسبه منو با اسم بردیا جون لینک کردم اگه شما هم اسم دیکه ای تو ذهنتون هست خبر بدین. به امید دیدار


*******************************
ممنون
متین مامی ایلیا
3 مرداد 92 0:33
ممنون عزیزم که به وب ایلیا سر زدید

با کمال میل لینک شدید

خدا گل پسرتون و حفظ کنه



********************************
ممنون
مامان پارمیدا
3 مرداد 92 14:01
چه نینی نازی هستی تو . خدا تو رو به مامان و بابات ببخشه



***********************

ممنون
مامان ایدین
4 مرداد 92 7:12
وای چه نی نی نازی




*******************************

ممنون مامان ایدین جون

پگاه مامان آرتین
5 مرداد 92 0:25
عزیزم فدات بشم.حوردنی من.مامان هوارتا ببوسش اونم آبدارآبدار



ممنون پگاه جون" شما هم ارتین رو ببوس

Arezoo
5 مرداد 92 13:24
سلام مامان بردیا
خیلی بچه نازی داری
خدا براتون حفظش کنه
من از دوستای ارشین جونم به بردیا جونم رای دادم
همه عکساشم دیدم
موفق باشین
خوب و خوش و سلامت باشین


**************************
ممنون ارزو جون
خیلی لطف کردین من شما رو لینک میکنم
دوست داشتین بردیا رو هم لینک کنین

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد