بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بردیا جون

بردیا5ماهه شد

1392/6/16 13:45
598 بازدید
اشتراک گذاری

اینم 2تا از دوستای جون جونیم...........

هورابغلنیشخندچشمکبای بای

 

داشتم اواز میخوندم که باز مامان با دوربینش اومد

متفکرمشغول تلفنمنتظرمژهقهر

این مار رو امیر رضا بهم داده

این ماشین هم مادر بزرگم واسم گرفته

نیشخندماچ

 

اینم من وقتی دوربین رو دیدم تا مامان دیگه دست از سرم برداره

نیشخندقهقههنیشخندچشمکخندهماچابلهفرشتهقلب

اینم امیر رضا پسر خاله ام

وقتی رفتم خونه مادر بزرگم اونجا بود کلی با هم عکس گرفتیم

دلقکگاوچراننیشخند

نیشخند               قلب            چشمک                 بای بای               لبخند                    بغل

راستی من 5 ماهه شدم الان دیگه مردی شدم

مامانم غداهای کمکی رو از امروز شروع کرده

راستی لثه ام ملتهب شده  دندونام هم داره در میاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

ارشین
23 مرداد 92 14:52
قربونت برم لپ لپی من 5ماهگیت مبارک
امید
23 مرداد 92 14:53
سلام گل پسر واسه خودت مردی شدی ها..........................
fandoghiyebarfi
23 مرداد 92 15:28
5 ماهگیت مبارک عسل خاله...بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان اهورا
23 مرداد 92 17:56
ای جونمممممممممممممممممممم.چقدر جیگری تو بردیا.چقدر خوشمل فیگور می گیری خاله!!!! راستی مامانش،یه سوالی داشتم... بردیا از کی میتونه اسباب بازی دستش بگیره؟شما کمکش می کنین یا خودش برمیداره؟اهورا تازه 3 ماهگی رو تموم کرده ولی خودش نمی تونه چیزی رو برداره!!!
زهرا مامان ارتا
23 مرداد 92 18:26
پنج ماهگیت مبارک عزیزم چه دوستای بامزه ای داری عزیزم
مامان حوریه
23 مرداد 92 21:43
چه پسمل نازو تپل مپلی دارین خیلی چشای نازی داره خدا واستون حفظش کنه خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
آزاده
24 مرداد 92 0:46
وای جونم.چه عکس های با نمکی.
Arezoo
24 مرداد 92 0:58
سلام خوبی؟؟؟ خیلی دلم براتون تنگ شده بود ببخش مامانش اما واسه بردیاجونم بیشتر قربونش برم چه رشد خوبی ام داره ای جانم تازه 5 ماهه شده ؟؟؟ من فکر میکردم بیشتر از اینا سن داره بردیا جون منو که یادت نرفته ؟؟؟ هنوز پیشنهادت یادته ؟؟ من کلی رو تو حساب باز کردم فدای تو بشم 5 ماهگیت مبارک
الی مامی آراد
24 مرداد 92 12:25
خوشگل من مبارکههههههههههه
مامان حوریه
24 مرداد 92 15:25
مرسی منم لینک کردم .لپای ناز بردیا جونو از طرف من ببوسین
متین مامی ایلیا
24 مرداد 92 20:56
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییی پسر طلا بوووووووووووووووووووووس
شیما مامان شاهین کوچولو
24 مرداد 92 23:11
وای خدای من چقدر نازی تو تقریبا با شاهین من به دنیا اومدی
مامان‏ ‏هستی‏ ‏شرین‏ ‏زبون
25 مرداد 92 2:55
عزيزم‏ ‏چقدر‏ ‏عکسات‏ ‏نازه...‏ ‏امیدوارم‏ ‏راحت‏ ‏دندون‏ ‏در‏ ‏بیاری‏ ‏تا‏ ‏تو‏ ‏مامانت‏ ‏اذیت‏ ‏نشید‏ ‏.بوس‏ ‏...
مامان بردیا
25 مرداد 92 15:45
مبارك مبارك
پگاه مامان آرتین
25 مرداد 92 19:06
عزیزم چه عکسای قشنگی .چه پسرخاله مهربونی.مامانی خیلی درگیربودم شرمنده.چشم اقدام می کنم.ببوس عسل منو.بوسسسسسسسسسسسسسسس
ارشین
26 مرداد 92 13:13
***** دختران شهر ... به روستا فکر می کنند ...!!!!! . . . دختران روستا ... در آرزوی شهر می میرند ...!!!!! . . . مردان کوچک ... به آسایش مردان بزرگ فکر می کنند ...!!!!! . . . مردان بزرگ ... در آرزوی آرامش مردان کوچک میمیرند...!!!!!! . . . کدام پل در کجای جهان، شکسته است که هیچکس، به خانه اش نمی رسد .......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان پارمیدا
26 مرداد 92 15:18
به به مرواریدات داره در میاد آماده کباب خوری میشی راستی پسر خاله ات هم مثل خودت شیرینه ها
مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 16:44
5 ماهگیت مبارک باشه عزیز خوشگلم ..
مامان علیرضا
28 مرداد 92 12:56
بردیا جون 5 ماهگیت مبارک باشه . عکسات خیلی قشنگ و نازه
الهام مامان یسنا
28 مرداد 92 17:53
ماشالله گل پسر. 5 ماهگی مبارک. قربونت برم اینقدره نازی. عکسات خیلی قشنگ شده مخصوصا آخریه خیلی نازه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد