بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بردیا جون

بردیا و شیطنت هایش

1392/6/16 13:43
512 بازدید
اشتراک گذاری

 

قلب     خیال باطل    آخ      متفکر        مژه       ماچ      لبخند      از خود راضی       قهر     ساکت

صفحه ها رو ورق میزنه و عکسا رو نگاه میکنهساکت

وقتی اهنگی رو که دوست داره پخش می کنن نیشخند

در هر حالتی که باشه برمیگرده نگاه میکنهلبخندتشویق

 

هورا     قلب   هیپنوتیزم    دروغگو    دلقک        ابرو       بغل   قهقهه   نیشخند  یول

گاهی با بابا تلفنی حرف میزنهمشغول تلفنبه من زنگ بزن

همیشه هم که انگشتاش توی دهنشه ......اخه خیلی خوشمزسخوشمزه

گاهی هم پاهامو یه کم مزه میکنمسبزابله

اما دستام خوشمزه تره......خوشمزهخنده

 

گاوچران    هورا      زبان         بای بای           خجالت         خنده         چشمک         زبان

استرس              وقت تمام           کلافه            بازنده

بعدش هم اماده میشم برم گردش..................عینک

خیلی خوشحالم......... نیشخنداخه بیرون رفتن رو دوست دارمچشمک

من امادم...................شما هم زود حاضر بشین دیگه............عصبانی

من الان تازه از حموم اومدم بیرونلبخند

 

فرشته                          فرشته                  فرشته                              فرشته                  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان پارمیدا
12 مرداد 92 14:28
عزیز دلم چقدر قشنگ کتابو نگاه می کنه . انقدر با دیدن عکسا دندونامو بهم فشار دادم فکم درد گرفت .
مامانی تورو خدا نذارین بچه رو اونجوری برعکسی بگیرن باباها و دایی و عموها از این کارای بد می کنن


****************************
چشم
دور از چشم مامان این کار رو کردن

ارشین
12 مرداد 92 14:41
سلام خوشگلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ عجب درسخونی شدی ها بلا شدی..................
بابابزرگ آرتا جون
12 مرداد 92 19:22
سلام ممنون كه سر زديد

ماشاالله به برديا جون كه اهل علمه


*************************
سپاس بابابزرگ ارتا

سودابه
13 مرداد 92 0:38
سلام .میشه لطفا خودش رو بندازین تو قابلمه تا بخوریمش
ممنون که به خونه وبمون اومدید با افتخار لینک شدید


****************************
با افتخار لینک شدید
آزاده
13 مرداد 92 2:07
سلام خاله جون.اخه چرا شما پسر به این نازی رو انجوری برعکس کردن


Arezoo
13 مرداد 92 17:21
سلام
ای جانم قربونش برم
چه ناز کتابو گرفته دستش چه ژستی ام گرفته

حتما براش اسفند دود کن خیلی خوردنی شده




****************************
مرسی عزیزم

fandoghiyebarfi
13 مرداد 92 21:16
سلام مامانی منم موافقم با تبادل لینک..ممنون.
الی مامی آراد
14 مرداد 92 2:19
وااای مامانی چرا برعکس
fandoghiyebarfi
14 مرداد 92 13:40
نازی عسیسم ماشالا..بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
Arezoo
14 مرداد 92 21:23
ای جانم با جونو دل میپذیرم
آدرس بده بیام بغلش کنم




*****************************
اخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووون

Arezoo
14 مرداد 92 21:34
فدای تــــــــــــــــــــــو نمیدونستم شمام تهرانی خوشحالم همشهری شدیم منم دوس دارم ببینمت
Arezoo
15 مرداد 92 1:35
سلام دوست خوبم
ممنون از دوستیه خوبت

خداحافظ همیشه سخت ترین کلمه است برای بازگفتن…

بر لب که بیاید دیگر باید رفت ! … پس می روم

بردیا جونم دلم برات تنگ میشه
اما سعی میکنم زود بیام
بای



*****************************
منم همینطور میبوسمت

ارشین
15 مرداد 92 11:00
سلام گل خوشگلم
قربونت برم اخرش پروفسور میشی بلا
دوست دارم


**********************
منم دوستت دارم ارشین جوووووووووووووووون

مامان برديا
15 مرداد 92 15:50
فداي مطالعه كردنت گلم.
الهام مامان یسنا
15 مرداد 92 18:21
ماشالله گل پسر اهل مطالعه. قربونت برم تپلی جونم چه بامزه با تلفن حرف میزنی. برای لپای بردیا جون. مامانی با اجازه لینکتون کردم.
پگاه مامان آرتین
16 مرداد 92 23:48
عزیزم اگه من خوردمش وتموم شد نگی چرا.باعکساش دیونم می کنی
پگاه مامان آرتین
16 مرداد 92 23:49
عزیزم خصوصی داری
خاله حدیثه
17 مرداد 92 14:25
ای جون عجب نفسیه این پسره . الهی خاله حدیثه فداش بشه . دوست گلم با احترام لینک شدید . خوشحال میشم بازم بیای گلم .از طرف من نازدونت رو ببوسسسسسسسسسسس
مامان ایدین
17 مرداد 92 16:33
مامان فهیمه
17 مرداد 92 17:20
ماشالله چه گل پسر خوشمزه ای,خدا حفظش کنه
معصومه زن عموی بردیا
17 مرداد 92 18:03
گلم من همونم که اومدی وبم رو دیدی نی نی نازدار92 یه وبلاگ هم برای پسر جاریم دارم عزیزم اسمش بردیاست مثل پسره شما bardiyayenaze91.niniweblog.com ویه وبلاگ آشپزی دارم ashpaz-khanoom.blogfa.com
معصومه زن عموی بردیا
17 مرداد 92 23:30
با افتخار لینک شدید اگه ممکنه سه تا وبلاگ رو لینک کنید پرروام نه؟ببخشید
آزاده
18 مرداد 92 0:29
سلام عزیزم.عید فطر مبارک.امیدوارم همشه شاد و سلامت باشید
fandoghiyebarfi
18 مرداد 92 15:59
مامانی سلام عید مبارک
سودابه
18 مرداد 92 23:21
قدر بشناسید مستان آخرین پیمانه را ساقی امشب میکند تعطیل این میخانه را گو به مهمانان که مهمانی به پایانش رسید خورده یا ناخورده؛ باید ترک کرد این خانه را عید سعید فطر مبارک
زهرا
19 مرداد 92 21:14
سلام خیلی پسر نازی دارید خدا حفظش کنه
مامان اهورا
20 مرداد 92 10:53
سلام.ماشالله به بردیا جون.خیلی با نمکه! از طرف من یه ماچ گنده از اون لپ های خوشگلش بکنید.
علی
20 مرداد 92 23:38
سلام دست گلتون درد نکنه اموزش گذاشتم توی وبلاگ اینم اموزش http://yagot1000.niniweblog.com/page12.php
فاطیما
27 مرداد 92 17:29
نی نی شما کتاب میخونه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد