بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

بردیا جون

بردیا توی این هفته چه کارهایی انجام داد

1392/6/16 13:47
575 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم پارک منم عینک مامان رو گرفتم و یه ژست گرفتم تا ازم عکس بگیرنعینکنیشخند

         نیشخند     چشمک     بای بای      قلب     لبخند   هورا    قهقهه   گاوچران   خنده  قهقههخنده   لبخند

                                                  خنثیبغلنیشخندخیال باطلقلبسوالبامن حرف نزن

             هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

                          قلبقلبقلبقلبقلب                  نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

اینم منم که داشتم با عروسک اسرا بازی میکردم دلقک

که دیدم امیر حسین و اسرا امدم پیش من خوابیدنخواب

نیشخندچشمکلبخندمژهاز خود راضیقلب

ایجا هم بابای اسرا منو سوار تاب کرد وقت تمام

منم کلی ذوق کردم اخه دفعه اول بود سوار میشدمابلهخنده

                                                          گاوچرانگاوچرانگاوچرانگاوچران

اینجا هم خودم دارم سعی میکنم تنهایی بشینمخجالتتشویقتشویق

اولین بار که فرنی خوردم این شکلی شدمخوشمزهخوشمزهخوشمزه

وقتی مامان حواسش نبود قاشق رو ازش گرفتمبازنده

اخه می خواستم خودم بخورم دیگه........شیطان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ارشین
29 مرداد 92 13:09
ای بلا ....... چه خوش تیپ شدی عکسات باحال بودن بردیا جون
مامان برديا
29 مرداد 92 15:24
عزيزم حسابي مرد شدي ديگه ... خودت فرني ميخوري... نوش جونت گلم سالروز ازدواج مامان و بابا هم مبارك
مامان علیرضا
30 مرداد 92 7:39
چه عکسهای ناز و قشنگی امیدوارم روزهای زندگیتون به خوبی و خوشی و پر از گردش باشه
پگاه مامان آرتین
30 مرداد 92 9:01
عزیزم عاشقتم بااون عینک دودی.چه تاب قشنگی.مامانی خیلی نازشده ببوسش
مامان اهورا
30 مرداد 92 9:41
واییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!قربون اون فرنی خوردنت بشم منعسل خوشگل ناناز. مامان جون اسپند یادت نره ها!!! بردیا،اهورا هم ماچت کرد.
مامان پارمیدا
30 مرداد 92 10:59
وای وای چه عکسای نازی گرفتی مخصوصا اونا که تو پارک هستی فرنی نوش جوووووووونت
حدیث مامان پرهام
31 مرداد 92 23:54
عزززززززززززززززززززززززززیزم نازی بردیا خوشگلم چقده شما نازی خاله ماشاااالااااااااااااا ماشالاااااااااااااااااااا به این گل پسمل ناز و دوست داشتنی.....با اچازه لینکتون کردم تا بازم بیام بهتون سربزنم.....ممنون که به ماسرزدید باعث افتخاره
مامي كيانا
3 شهریور 92 12:57
اي جونم چه چشمهاي خوشكلي داره برديا جونم ماشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد