بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

بردیا جون

احوالات بردیا در 7ماهگی

1392/8/1 11:46
445 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

فرهنگ لغت بردیایی....

امم یا هام=غذا   *     مام یا ماما=مامان    *  باب یا بابو یا بابا=بابا  

 دد=؟                دادا=؟               گ گ

عاشق حریره بادوم-پوره سیب زمینی-سوپ والبته آب هستم.....

از قطره آهن بدم میاد...تا سفره میندازن من اون رو میکشمچشمک

عاشق سیم هستم هر نوع باشه فرقی نداره شارژر"سیم تلفن و....

چرخوندن تایر ماشینام رو خیلی دوست دارمنیشخند

عاشق اگهی های تلویزیون مخصوصاشبکه جم هستم در هر حالی که باشم ....

از کلاه و پیش بند بدم میاد

عاشق جاروبرقیم......دوست دارم همه جاش رو باز کنم...

هرچی دم دستم بیاد یه کم باهاش بازی میکنم بعد مزه مزه اش میکنم...

فقط هم مامانم رو بوس میکنم دهنم رو میزارم رو لپش "پر از اب دهن من میشه...

بعدم گردن مامانم رو سفت میگیرم...اینم یه جور ابراز احساساته دیگه....

اگه بابا و مامان منو ببوسن یه ساعت هم طول بکشه ماچ

از جام تکون نمیخورم مامانی بهم میگه خودشیفته....

همیشه میخندم همه بهم میگن خوش خنده....

سرم رو به این طرف و اون طرف تکون میدم و از خودم صدا در میارم

خیلی بازی باحالیه.....مخصوصا اخر شب که همه میخوان بخوابن

توی همه جا سرک میکشم

از هر چیز جدید خوشم میاد و کلی باهاش سرگرم میشم....

عاشق بازی کردنم .....

سبد اسباب بازیام رو که جلوم میزارن

اولین کاری که میکنم اینه که سبد رو برعکس کنم تا همشون بریزن روی زمین...خنده

عاشق اب بازیم وقتی منو میبرن حموم به زور از وانم میارن بیرون...

بیرون رفتن رو دوست دارم.....عینک

زود با همه اخت میشم

عاشق موبایلم.....

وقتی هم کسی پیشم نیست یا میخوام بیاد پیشم الکی سرفه میکنمزبانقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

عاطفه
1 آبان 92 12:11
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــزم.....نانازی با این کارای با مزت.بوس بوس بوس یه عالمه
مامان بردیا
1 آبان 92 12:51
عزیزم از سرفه کردنت خیای خندیدم.
ارشین
1 آبان 92 12:56
افرین...................... ماشالا....چقدر کار بلدی انجام بدی.جیگر.....
خاله فریبا
1 آبان 92 14:52
نازی عزیزم همه کارات قشنگه
مامان شایان(زهرا)
1 آبان 92 17:51
عزیزم پس حسابی جیگر شدی
مامان امیرشایان
1 آبان 92 18:42
عزیز دلمی قند عسل ماشالله بامزه خاله نمکی خاله دوست دارم یه عالمه خدا حفظت کنه
مامان لي لي
1 آبان 92 21:05
عيدت مبارك ماماني برديا جونيم و ببوس😘 مرسي كه انقدر مهربون و با محبتي عشقم، برديا جوني من چه طوره؟؟؟ يه ماچ گنده 😘 ماماني بي زحمت برام كامنت ميزاري بيشتر از دو تا كاراكتر نزار لطفا چون أكثر وقتا با گوشي كانكت ميشم نظرا باز نميشن برام با كاراكتر زياد💐
مامان لي لي
1 آبان 92 23:28
وأي برديا عاشقتتتتتتم قربون كارات برم كه خواستني اند💐💐💐
خاله فریبا
2 آبان 92 9:39
عید غدیر رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم
معصومه
2 آبان 92 9:55
عزیزمی بردیا جووووووووووووووووون قربونت برم با اون عکسات
ازاده مامان آرتین
2 آبان 92 17:48
عزیز خاله چقدر با مزه ایی تو-خوردنی
مامان امیرشایان
3 آبان 92 0:22
عید غدیر بر شما مبارک
مامان لي لي
3 آبان 92 2:35
عزيزمي مهربونم برديا جونم و ماچ گندهههههههههه لطفا😘😘😘
مامان لي لي
3 آبان 92 2:37
يه سبد عشق همراه يه بغل بوسه ي شكلاتي تقديم به برديا جوني و مامان گلش😘😘😘😘
مامان لي لي
3 آبان 92 6:15
اجازه هست لپاش و گاز بگيرم😉 ماماني برديا جوونيم و تو ساك قائم كردي😟 گوناااااااادارمااااا
حدیث مامان پرهام
3 آبان 92 13:23
ای جوووووووووووووووووووونم ناز نازی خاله
مامان لي لي
3 آبان 92 19:05
يادت را از من نگير بگذار تا من هم مثل سهراب بگويم "دلخوشي ها" كم نيست.....
مامان اهورا
4 آبان 92 1:01
ماشالله به تو پسمل خوشگل...چقدر کارا بلدی ناناس...خاله قربونت بره!!!
زهرا مامان ارتا
4 آبان 92 9:44
چه خوشگل توی کیف قایم شدی گلم اخی قربونت برم که مامان و بابا میخوان بوست کنن میشینی تا کلی اونا بوست کنن از بس که خوردنی هستی جیگر طلا
ارشین
4 آبان 92 17:20
بیادت می آورم تا همیشه بدانی که زیباترین منش آدمی محبت اوست ، پس محبت کن چه به دوست چه به دشمن که دوست را بزرگ کند و دشمن را دوست . ” کوروش کبیر کوروش
مامان لي لي
4 آبان 92 20:28
مرسي مامان مهربون كه انقدر با محبتييييييييي بردياي ناز ام و ببوس
بابای آندیاجون
5 آبان 92 7:40
عزیزم زنده باشی پیروز و بهروز باشی .. شما رو لینک کردم .
پگاه مامان ارتین
5 آبان 92 10:05
عزیزم بلا شدی.جیگرشدی.عاشقتم وروجک. دندونیتم مبارک عجب آشی مامانی دست شما دردنکنه بااین همه زحمت واسه گل پسرمون
زهره مامان بارسین
5 آبان 92 11:11
ماشاا... به این گل پسر چه لغت نامه بامزه ای داره
مامان پارمیدا
5 آبان 92 22:41
خوش خنده بودنش که از همه عکساش معلومه قربونش برم
مامان لي لي
6 آبان 92 4:35
سلام ماماني دلم واسه شما و برديا جوني تنگ شده بود اومدم بردياي خوشگلم و ببينم گفتم سرراه يه كامنتم بزارم ببوس پسر نازم و
مامان آرمیتا
6 آبان 92 11:52
سلام عزیزم ، زنده باشه کوچولوی شیطونت لینک شدی
سارا مامان پرهام
6 آبان 92 12:45
ماشاا.. به این پسمل ناز نازی ... دندون درآوردنت مبارک عزیزم ..
مامان لي لي
6 آبان 92 15:49
بيا باز كردم عكس و برات ماماني
مامان لي لي
6 آبان 92 16:03
ماماني نازو مهربون چون تا اينجا تمام رمزارو يكي كردم ديگه شرمندتم واسه اين رمزا تا اينجا ولي جون عاشق پسمل جيگرتم عكس و برات باز كردم 😘😘😘😘😘😘😘😘اينا براي برديا جونم و مامان گلش
مامان لي لي
6 آبان 92 16:34
سكه زندگي به من شير نداد همين خطي كه مرا به شما و بردياي نازم ميرساند را دوست دارم....... 😘
معصومه
6 آبان 92 17:46
نگرانتیم خاله کجایی؟خوبی؟مامانی خوبه؟بیا و خبر بده از خودتون
مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 1:03
ای جانم عزیز دلممممممممممم ماشالا به این اقا شیطون خوشگللللللللللللللللللل نوش جونتتت حریره بادومممم هیچکس از اهن خوشش نمیادددد قربونت با این حرف زدنتتتتتت
مامان آرمیتا
7 آبان 92 8:54
سلام عزیزم ... شیطونک بووووووووووس عزیزم چیکار کنم این نظرات توی وبلاگم باشند مثل مال شما مثلا نوشته 20 نظر یا هر چی؟
علامه کوچولو
7 آبان 92 15:10
جووووووووووووووووووونم هر وقت میام اینجا کلی انرژی میگیرم از طرف من محکم ببوسش خصوصی لطفا
دلداده
7 آبان 92 16:00
ممنون از حضورت مامان بردیا شیطون به وب دخترم هم یه سری بزنید ممنون میشم
مامان لي لي
7 آبان 92 17:03
سلااااااااااام به خاله جوني مهربون و ناز ترين پسمل دنيااااااا برديااااااا جونم ، به خدا اگه يه روز نيام ببينمش گم كرده دارممممممم ببوس عشقم و ماماني گل 😘😘😘
معصومه
7 آبان 92 17:59
عزیزم بمیرم برات خدا بد نده دوسته من مراقب خودت باش مراقب نی نی باش سرما نخوره ها جیگری
معصومه
7 آبان 92 18:00
عزیزم قربونت برم من چرا آخه مریض شدی؟غصه نخور به زودی دورشو سپری میکنه و خوب میشی و عزیز دلم میای و برای پسر نازت مینویسی ان شالله
مامان آرمیتا
7 آبان 92 21:24
چه کارهای با مزه ای یاد گرفتی عزیزم ... بوووووووووووس ... بووس
زهرا مامان ارتا
7 آبان 92 22:20
برای بردیای خوشگل و مامان مهربونش
ازاده
7 آبان 92 23:18
وای ارتینم یه عالمه اسباب بازی میریزم جلوش همه را ول میکنه میره سراغ ریشه فرش ها
مامان بردیا
7 آبان 92 23:30
عاشقتم روز به روز داری شیرینتر میشی ماشاالهبا اون لباسای خوشگلی که مامانی تنت میکنه خوردنیه خوردنی شدی
سارا مامان پرهام
8 آبان 92 11:08
صدالبته عزیزم
پگاه مامان آرتین
8 آبان 92 11:28
عزیزم عاشقتم به خصوص اون فرهنگ لغت باحات پسرکم.مامان ببوسشعاشقتم
ارشین
8 آبان 92 12:51
یاد گرفتم اگر توی زندگییی کسی یادم نکرد من یادش کنم شاید اون از من تنهاتره
مریم مامان یسنا
8 آبان 92 12:56
قربونش برم که کلی کار بامزه بلده اون عکسی که داره کیفو میخوره خیلی باحاله ببخشید مامانی یه سوال هم داشتم،من هفته دیگه میخوام سوپ درست کنم واسه دخترم،اگه بهم بگی چجوریه ممنون میشم، برای از بین بردن بوی گوشت میشه پیاز اضافه کرد یا نه؟
مادر منتظر
8 آبان 92 13:01
سلام مامانی گل و مهربون بردیا کوچولوی شیطون چطوری دوست خوبم ؟ ببخش که دیر اومدم و بهت سر زدم , مدتیه که حالم خوب نیست و فشارم بالاست و خیلی کم اومدم نت ولی همیشه به یادتون هستم و هر وقت بیام سعی میکنم بهتون سر بزنم. بردیا جون خوش خنده و شیرین زبون ما چقدر تو ماهی آخه . خوب من دوست دارم بوسم کنین مامانی و بابایی مهربون , خودشیفته نیستم که آخه , من شیفته محبت شمایم بعدشم من از الان مهندسم مامانی و نشونشم عاشق سیم و جاروبرقی بودنمه. پیش ما بیا که از دیدنت همیشه بینهایت خوشحال میشم.
مامانی غزل جون
8 آبان 92 13:35
چه گل پسری مامانی اگه بدونی چقد انتظار چنین روزهایی رو میکشم با اینکه همه میگن کلافه وخسته میشی ولی برام شیرینه همیشه شاد باشی عزیزم
مامان اهورا(نرگس)
8 آبان 92 16:14
نیستی خانمی!!!!!!!!دلمون تنگ شده
نسیم
8 آبان 92 16:53
سلام چه جالب خیلی از این کارهارو فاطمه کوچولو هم میکنه واقعا خیلی باحال بود اما عجب دنیایی دارن این وروجک ها
زهره مامان بارسین
8 آبان 92 17:51
ماشاا... به این گل و جیگر خاله که اینقد بانمکه . مامانی ، ممنون که تند تند بهمون سر می زنی ما هم همیشه جویای احوال شما هستیم
الی مامی آراد
8 آبان 92 18:42
ای جونم ماشالله چه وروجکی شدی
مامان لي لي
8 آبان 92 23:10
سلام ايشالله زودتر خوب ميشي اميدوارم برديا ازت نگيره كوچولوها گناه دارن ببوس بردياي نازم و
معصومه
9 آبان 92 11:32
سلام عزیزم بیا گپ
یاسنا
9 آبان 92 12:41
سلام مامان بردیا خوبی عزیزم ممنون گلم امیدوارم از وبم خوشت اومده باشه اگه انتقاد و پیشنهادی داری بگو گلم لینکت میکنم عزیزم
آرشین جون86
9 آبان 92 22:44
خوشگلم خیلی بامزه شدی... بازیگوشیهاتم قشنگه..... من وآرشین خیلی دوست داریم
بهار مامانه برسام
11 آبان 92 9:28
من فدای این پسمل ناز و کارای بانکمش بشم هزارماشالله به این ناناس پسلی دورسرت بگردم که همه کارات مثل برسامه خیلی دوستت دارم خوشگلم مامانی مهربون و خوشگل روی ماه عسل پسلی رو ببوس
مامان کارن
12 آبان 92 8:16
بخورمت پسرک خودشیفته یخوش خنده
مامانِ عسل
13 آبان 92 7:57
رها مامان راستین
14 آبان 92 10:05
بردیا جونم یک سال از راستین کوچیکتره ببوس این خوشگل رو
رها مامان راستین
14 آبان 92 10:18
بردیا جون ی یک سال از راستین کوچکتر کار های بامزشو دوست دارم
مامان آرشین(Khadijeh)
1 آذر 92 10:57
عزیزم اینم خوشگل شده مخصوصااین عکس باعینک بردیاخیلی مردونه است!البته مردهم شده دیگه!قندعسلی........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد