بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره

بردیا جون

مهارت ها و روند رشد بردیا تا الان

1392/10/15 12:59
669 بازدید
اشتراک گذاری

بردیا اول نشست بعد 4دست و پا راه افتاد...

2دندون پایین در اومده و بالایی هم نصفه در اومده

ذستش رو به مبل یا هر چیزی میگیره و راه میره

گاهی چند ثانیه دستش رو ول میکنه و می ایسته

وزنش 9کیلو قد75سانت

در عرض چند ثانیه به همه خونه سرکشی میکنه

کشوها رو باز میکنه وسایلش رو در میاره-

با اسباب بازیاش چند دقیقه سرگرم میشه

اما با وسایل خونه ساعت ها ور میره

عاشق اگهی های بازرگانیه مخصوصا شبکه جم-

با توپ کوچلوش با من و باباش توپ بازی میکنه

اون رو به سمت ما پرت میکنه  ما هم توپ رو واسه اون میاندازیم

وحسابی توپ بازی میکنه وکلی ذوق میکنه

دست میزنه-بوس میکنه

از ترانه های کودکانه مثل اقا خرگوشه و نی نی کوچولو خیلی خوشش میاد

اگه چیزی روی زمین ببینه نمی خوره ولی برش میداره و کلی باهاش ور میره

از انواع سیم -وسایل برقی-تلفن و...خوشش میاید

فرنی -حریره بادام-شیربرنج-انواع پوره هامخصوصاپوره سیب زمینی-ابگوشت-

انواع سوپ-عدس پلو-بسکوییت-اب جوشیده-ماست-سرلاک گندم و...

آب سیب-اب پرتقال-اب لیمو-اب نارنگی رو خیلی دوست داره

و خدا رو شکر خوش خوراکه

حموم و اب بازی رو دوست داره

خیلی شیطونه وقتی میریم بیرون یا خونه کسی اولش ارومه ولی بعد...

صبح ها زودتر از من بیدار میشه و منو میبوسه تا بیدار شم اینم از ترفنداشه دیگه

وقتی از کاراش عصبانی میشم مظلومانه منو نگاه میکنه و می خنده

عاشق  کتابه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

❤خونه نمدی❤
15 دی 92 13:14
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
ابجي سجا
15 دی 92 15:51
ماشاءالله
سارا مامان اهورا
15 دی 92 16:45
الهی قربونش برم که عسلی واسه خودش انشاالله همیشه سلامت باشی گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 دی 92 17:49
فدای شیطونیای نازی پسر ماشالاه هزار ماشالاه به عزیز دلم
مائده
15 دی 92 18:33
BoOss♥ ♥BoOss♥…..♥BoOss♥ ♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥ .♥BoOss♥…....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...*BoOss
مامان لي لي
15 دی 92 20:09
'بعضی وقتها به خودم میگم: هرچقدر دلت میخواد سخت بگیر زندگی! هرچقدر دوست داری اذیّت کن دنیا! من یکی رو دارم که میاد و همه این سختیها و اذیّت ها رو تموم میکنه، یکی که آرامش و دوستی رو همه جا جاری میکنه، فقط ایکاش تا اونروز من باشم و ببینم روی ماهش رو.'........ دوستت دارم دوست خوب و عزيزم
مامان لي لي
15 دی 92 20:10
فداي تو بشم من الاهيييييببببب نفسمي
مامان لي لي
15 دی 92 20:11
قربون خوردنت بشم من الاهي من فداي كنجكاوي و گردشت تو خونه بشم نفسسسسسسسسسسسسسسسس داماد خودمي و بسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان لي لي
15 دی 92 20:13
خواهر براش اسپند دود كن نفسسسسسسسسس ام و لطفاً
مامان لي لي
15 دی 92 21:05
خواهر نميدونم كامنت هام برات ثبت شد يا نه بم پيام نميده
مامان امیرشایان
15 دی 92 23:29
الهی زنده باشی پسر قشنگم
مامانی غزل جوون
15 دی 92 23:36
در گذر گاه زمان خیمه شب بازی دهر با همه تلخی و شیرینی خود میگذرد عشقها می میرند رنگها رنگ دگر می گیرند و فقط خاطره هاست که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده بجا می ماند "مهدی اخوان ثالث
Arezoo
16 دی 92 0:26
سلام مامان بردیا خوبی؟؟؟ عشق من چطوره ؟؟؟ مامان بردیا عشقم امانته دست شما بزرگ که شد باید تحویل خودم بدی قربوش برم با این رشد سریعش ایشاا... از چن وقت دیگه خودش میاد اینجا
Arezoo
16 دی 92 0:28
مامان بردیا ببخش چن وقته دیر به دیر میام پیشتون یه کم درگیرم اما همیشه به یادتونم هر وقت بیام نت به خاطر عشقمم که شده میام پیشتون
مامان شایان
16 دی 92 1:51
چقدر پیشرفت کرده گل پسرعاشقه چشماشم
مامان اهورا (نرگس)
16 دی 92 2:16
وای فدات بشم با این همه پیشرفت... ماشالله... الهی همیشه پاینده باشی خوشگلم...
مامان اهورا (نرگس)
16 دی 92 2:16
سلام به اون اهل دلى که بى ریا و باصفاست. قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست. دور باشه از وجودتون هر چى غم و هرچى بلاست. گفتم سلامى عرض کنم نگید فلانى بى وفاست.
مامان بردیا (a)
16 دی 92 2:33
عاشق شیرین کاریهاتم قربونت برم که صبح ها مامانیو با بوس بیدارش میکنی
مامان بردیا (a)
16 دی 92 2:34
بردیا هم پیام بازرگانی دوست دارهقربونت برم من خداروشکر که اشتهاش خوبه
مامان بردیا (a)
16 دی 92 2:35
عزیز دلم مامانی براش اسپند دود کناز طرف منم ببوسش
سمیرا
16 دی 92 8:55
قربونش برم من ...که اینهمه مهارت کسب کرده
مامان کیاراد.آرزو
16 دی 92 11:02
آفرین به بردیا جون که اینهمه پیشرفت کرده وباهوشهومهمتر از اینکه خوش خوراکه بوس واسه بردیا جونم
امید
17 دی 92 16:14
غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن دلت را بتکان اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لا به لای اشتباه هایت، یک تجربه را بیرون بکش قاب کن و بزن به دیوار دلت
یسنا کوچولو
17 دی 92 17:21
ای جونم قربون شیرین کاریات برم فدات
مامان لي لي
17 دی 92 18:36
قربون چهار دست و پا رفتنت بشم من.... قربون مرواريد هات.......هاااااااا قربونت برم كه از حالا توأم پاي شبكه جم ميشيني من فدات شم......
مامان لي لي
17 دی 92 18:38
خوش خوراكي و حموم دوستيت به أواي خودم رفته...........
سارا مامان اهورا
17 دی 92 19:27
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒)
مامان لي لي
18 دی 92 0:42
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
میترا
18 دی 92 9:09
ماشاالله هزار ماشالله به این پسر کی بشه پسر منم این کارها بکند انشاالله پسر منم خوش خوراک باشه از طرف من بردیا ببوس
سمیرا
18 دی 92 9:15
.•*..*•.ســــــلام .... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•.
باران(خلوت یک مادر)
18 دی 92 10:52
خوش به حال بردیا جووون که چنین مامان زرنگ و باسلیقه ای داره که تمام لحظاتش رو ثبت میکنه من که خیلی چیزا رو یادم نمیاد فکر کنم آلزایمر زودرس گرفتم
مائده
18 دی 92 12:14
تو را انگونه که دیگران را دوست نمیدارم، دوست میدارم
Arezoo
18 دی 92 12:14
سلام مامان بردیا خوووووبی؟؟؟؟ عشقم خوبه ؟؟؟ الان وب ارشین جون بودم میدونستی فیلترش کردن اگه من یا شما رو هم فیلتر کنن چه جوری همو پیدا کنیم به ارشین جون بگین اگه وبشو آزاد کرد یا وب جدید درست کرد پیشم بیاد ارشین انقد عکسای عجیبو غریب گذاشت فکر کردن جاسوسه
مائده
18 دی 92 12:27
آهای __۰\ | JL میدونی چقدر دوست دارم O JL اینقد ________O________ |
ابجي سجا
18 دی 92 12:51
ممنون خاله خوش اومدین
سارا مامان اهورا
18 دی 92 16:55
عزیز دلم بردیای خوشگلم.خوبی خاله؟
مینا مامان روشا
18 دی 92 17:03
قربون گل پسر شیطونکم برم من فدای غذای خوردنت. بوووووووووووووووووس
دخملي تنها دليل زنده بودنم.....(لي لي)
19 دی 92 3:12
زندگی ۲تا هدیه به انسانها میده ، یکی شانس و دیگری انتخاب … شانس داشتن دوستان زیاد و انتخاب بهترین آنها مثل تو !
دخملي تنها دليل زنده بودنم.....(لي لي)
19 دی 92 3:12
خواهررررررر مزاحم و پيدا كردم
مامان پارمیدا
19 دی 92 10:44
عزیز دلمه
یسنا کوچولو
19 دی 92 16:50
ممنون مامان بردیا
یسنا کوچولو
19 دی 92 17:05
ﺍﺯ ﯾﻪ ﻧﯽ ﻧﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ ؟ﻣﯿﮕﻪ ﻋﺨﺶ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺰﺍﺭﯼ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺲ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﭘﻔﮑﺖ ﺑﻮﺧﻮﻟﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﻓﻘﻂ ﺗﻮﺗﺎ ...
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
19 دی 92 20:45
ای جااااانم.پس بردیا کلی برای مامانیش دلبری مکینه. قفونش بشم.ماشالله. آقا شده پسر ناز
مامان مینا
19 دی 92 22:26
فدای گل پسر
سارا مامان اهورا
21 دی 92 8:48
عزیزم دلم برات تنگ شده
سمیرا
21 دی 92 9:04
مامان بردیا (a)
21 دی 92 10:55
مامان مینا
21 دی 92 11:14
ماشالا به بردیا جونخداحفظش کنه
ژاله مامان آیدا
21 دی 92 13:12
عزیزم خوشحال میشم یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز اتاق نی نی ، گیفت تولد ، گیف دندونی ، تل ، ..... هر کدی دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار آدرس ایمیل یا وبتم برام بزار قربونت ژاله
زهره مامان بارسین
23 دی 92 8:30
وای مامانی کارای وروجکت مثل وروجک منه . چقد هم که زود بزرگ می شن . بارسین هر چیز جدید که یاد می گیره من دلم برای کارای قبلیش تنگ می شه . الهی همیشه شاد باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد