بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بردیا جون

شیرین کاریهای بردیا...

1392/9/20 13:31
544 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش یه سیب دادم دست بردیا تا باهاش سرگرم بشه

بابا هم کنارش نشسته بود .

رفتم اشپزخونه که صدای بابا رو شنیدم که گفت

بردیا یه تیکه از سیب رو گاز زده و توی دهنشه

منم سریع اومدم گفتم بردیا جان دهنت رو باز کن

بردیا برخلاف همیشه که  وقتی چیزی توی دهنشه سفت دهنش رو می بست

این بار دهنش رو باز کرد  تعجب کردم ..سوال

دیدم چیزی نیست گفتم حتما قورتش داده...

تا میخواستم برم سراغ کارم دیدم انگار داره یه چیزی رو مثل ادامس میخوره...چشمک

سریع داخل دهنش رو باز کردم دیدم بله....

اقا اون تیکه سیب رو زیر زبونش قایم کرده بود....

کلی من و بابا بهش خندیدم پسرم از همین الان بلا شده....قهقههنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

امید
20 آذر 92 13:54
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ا _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶____ ای بلا..................................
مینا مامان روشا
20 آذر 92 14:24
از بس گله این اقا کوچولو. فدای سیب خوردنت. مامانی خووووو سیب دوست داره پسرم
مامان آرشین
20 آذر 92 14:52
عزیزم بلا شدی ها!شیطونیهات شروع شده.............عسلم!عاشقتم....
مامان امیرارشا
20 آذر 92 15:48
هیسسسسسسسسسسسسس همه دنیا رو ساکت کردم تا بگم< دوست دارم> خودت مثل سیبی خاله جون
میترا
20 آذر 92 16:50
مرسی که به وبلاگ پسرم سرزدی شما یکی از دوستانم شدید
ازاده مامان آرتین
20 آذر 92 18:08
عزیز خاله
تخریبچی
20 آذر 92 19:36
عشق چیست؟ عشق را مپندار که هوس باشد عشق کشش منیت هاست به سمت او(خدا) اگر قطره ی من در دریای او غرق شد باید هلهله کنی که قطره،دریا شد باید نیست شد در عشق او بدان ای دل که اگر در عشق او نیست شدی؛حقیقتا هست ترین هستی که نیستی!!!! اراده من اراده خدا رضای من رضای خدا جان من جان خدا روح من روح خدا حرف من حرف خدا فکر من فکر خدا .... آه چقدر این عاشقی را دوست دارم میخواهم عاشق باشم راهش را نیافتم جز در عبودیت و بندگیش حالا میفهمم چرا جعفر بن محمد(علیه السلام)میگوید: العبودیه کنهه الربوبیه (کنه عبودیت خداوندگاری ست) . یا رب ز شراب عشق سر مستم کن یکباره به بند عشق پابستم کن از هرچه نه عشق خود تهی دستم کن در عشق خودت نیست کن و هستم کن
مسیحا
20 آذر 92 21:55
ای جونم چه خوشمزه هم میخوره راستس مامانی شما هم لینک شدین( آقا بردیا شیطون مامان)
مائده
20 آذر 92 23:07
ای شیطوووووووووون بلا
مامان اهورا
21 آذر 92 0:42
عزززززززززززززیزم.قربونش برم که از همین الان یاد گرفته سر مامانی کلاه بذاره شیطون من
مامان مینا
21 آذر 92 12:35
ای جونم شکموبچه هاتو این سن خیلی مراقبت میخوان
مامانی غزل جووون
21 آذر 92 12:40
ای پسر شیطون بلا نوش جونت عزیزم
تخریبچی
21 آذر 92 13:39
انگار گمشده این نسل اعتماد است نه اعتقاد؛ اما افسوس که نه بر اعتمادشان اعتقادی است؛ و نه بر اعتقادشان اعتماد ...
تخریبچی
21 آذر 92 13:40
اشتباه ما اینجاست ، دلی را که سهم خداست به بنده هایش می سپاریم .
معصومه
21 آذر 92 20:34
دووووووووووووووور سرت بگردم الهی
مامان امیرشایان
21 آذر 92 22:14
عزیزم بلا شده ماشالله
آزاده مامان بردیا
21 آذر 92 22:19
ای جان عسل آقا سیب خور شیطون
مامان کیان
22 آذر 92 2:03
ای جانم قربونت برم که شما وروجکی واسه خودت شدی. عاشقتم بردیای عزیزم
مامان بردیا (a)
22 آذر 92 19:05
قربونت برم من اگه اونجا بودم میخوردمت عسلم
بابای آندیا
23 آذر 92 18:08
سلام بردیا جون دوست داشتنی .... خیلی دلم برات تنگ شده بود عزیزم سالم و سلامت و کامروا باشید
سارا مامان اهورا
24 آذر 92 8:08
سلاااااااااام عزیز خاله.خوبی قربونت برم؟؟؟
مامان کارن
24 آذر 92 9:46
بلا بلا شیطون شیطون کلک می زنی به ماما
سارا مامان اهورا
24 آذر 92 12:04
___*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
سمیرا
24 آذر 92 12:10
نوش جونت بردیا خوشمزه بود؟
تخریبچی
24 آذر 92 16:07
ترسید «چراغ دوازدهم» را هم بشکنند. جایش یک «شمع» داد تا ببیند چه می کنند با او، پروانگی آموخته اند؟
تخریبچی
24 آذر 92 16:08
پیرزن، با مختصری آب، ملک و گوسفند، کار صبح تا شبش، آبیاری، وجین و چرای گوسفندا بود. شوهرش مرده بود و دست تنها، چند پسر و دختر را فرستاده بود سر زندگی. شریعتی او را که دید گفت: زن روز اینه نه اون قرطیها و عروسک‌ها و دختر و زنای بیکاره که به اسم زن روز قالبمون می‌کنن.
تخریبچی
24 آذر 92 16:08
- السلام علیک یا اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجک یا مولانا صاحب الزمان... - علیکم السلام و رحمة الله. ولی چه سلامی چه علیکی؟ همین دیشب تو نبودی که...
تخریبچی
24 آذر 92 23:12
هــمـانـطـورکــه خــوردن شــراب حــرام اســت ، خــوردن غــصـه هــم حـــرام اســت و خـــوردن هـیـچ چــیـز مــثـل خــوردن غــصـه حــرام نــیـسـت . اگـر مــا فـهـمیدیــم کــه جـهان دار عــالم اوســت دیــگـر چـه غصــه ای بــایـد بخـــوریـم ؟ "دکتر الهی قمشه ای"
تخریبچی
24 آذر 92 23:13
عکس اول سایت که بردیا پشت لپ تاپ نشسته خیلی باهاله
سارا مامان اهورا
25 آذر 92 12:03
انسانهای پاک وساده را با تمام وجود دوست دارم همانهایی که بدی هیچ کس را باور ندارند همانهایی که برای همه لبخند میزنند همانهایی که بوی ناب *آدم* میدهند ومن باور دارم که وجود نازنینت شایسته دوست داشتن است
مامان بردیا
25 آذر 92 14:33
مامان کیاراد(آرزو)
27 آذر 92 16:19
ای جونم...خیلی باحال بود
مامان بردیا(a)
27 آذر 92 21:31
سلاممممممممممممممممممممممم عکسو دیدممممممممممممممممممم عالییییییییییییییییییی بود ما هم پارک نهج البلاغه زیاد میریم خیلی دوست دارم
مریم مامان یسنا
28 آذر 92 0:28
وای خیلی مواظب باش،چند روز پیش منم به یسنا سیب دادم یه تیکشو گاز گرفته بود پریده بود گلوش،اصلا نفسش یه لحظه گرفت بعدم بالا آورد خیلی ترسیده بودم مامانی خیلی حواست باشه
زهره مامان بارسین
29 آذر 92 22:44
ماشاا... به این گل پسر تاج سر
مامان آروین (مریم)
1 دی 92 10:06
چه وروجک شیطونی . تو این سن سر مامانش کلاه میزاره . بسکه باهوشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد