بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره

بردیا جون

نظرات (46)

ارشین
20 آبان 92 12:51
ناقلا چه ساکت نشستی......
ارشین
20 آبان 92 12:55
اشتباه اين بود هرجا رنجيدم لبخند زدم همه فكركردن درد ندارم سنگين تر ضربه زدن **************************** خدایا خیلیا دلمو شکستن شب بیا با هم بریم سراغشون من نشونت میدم تو ببخششون! ************************* هر وقت داشتی یه ادمی رو تو ذهنت بزرگ می کردی جا واسه پشیمونی هم بذار . . . . .
مامان بردیا
20 آبان 92 13:51
عاشقتممممممممممخوشگلههههههههههههههه
مامانِ عسل
20 آبان 92 14:41
روی دستش، پسرش رفت، ولی قولش نه! نیزه ها تا جگرش رفت، ولی قولش نه! این چه خورشیدِ غریبی ست که با حالِ نزار، پای نعشِ قمرش رفت، ولی قولش نه! باغبانی ست عجب! آن که در آن دشتِ بلا، به خزانی ثمرش رفت ، ولی قولش نه! شیر مردی که در آن واقعه هفتاد و دو بار، دستِ غم بر کمرش رفت، ولی قولش نه! جان من برخیِ " آن مرد " که در شط فرات، تیر در چشمِ ترش رفت، ولی قولش نه! هر طرف می نگری نامِ حسین است و حسین، ای دمش گرم!! سرش رفت، ولی قولش نه!
مامانِ عسل
20 آبان 92 14:42
چه چشم های خوشگلی داره این قند عسل. اسپند یادتون نره
مامان لي لي
20 آبان 92 14:43
واييييييييي فداي اون صورت ماهت بشم خاله 💝💝
مامان لي لي
20 آبان 92 14:44
نم نم معرفتت را با دریای محبت دیگران عوض نمی کنم حتی اگر از دیدگانم دورباشی به رسم سپاس نوشتم که بدانی" عزیزی".
صـبــا خاله ی آیـــســـا
20 آبان 92 15:09
عزیزم عاشق عکسات شدم
مامان امیرشایان
20 آبان 92 15:39
عجب ژست قشنگی خوش بگذره
ღ مونا مامان امیرسام ღ
20 آبان 92 16:12
ااای جان.هزارماشاالله.خوشگل خان
مادر منتظر
20 آبان 92 16:58
سلام مامانی بردیا کوچولوی شیطون چه پسر خوشگلییییییییییییییییی . کامنت خصوصی داری عزیزم.
مرجان مامان آران و باران
20 آبان 92 17:05
ای جانممممممم چقدر خوشتیپیییییییییییی عزیزمم
زهره مامان بارسین
20 آبان 92 19:25
خاله قربونت برم چقده شما نازززززززززززززززززززی
معصومه
20 آبان 92 20:05
الهههههههههههههههییییییییییی خدا جووووووووونمو بگیر بذار باقی عمرم رو روی عمر این پسر ناز توروووووووووووووووووووووووووووخدا مامانش اسپند دود نکنی مدیونی خاله دورت سرت بگردم چشات ماله من باشه عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم زنده باشی پسره نازمممممممممممممممممممممممممممممممم دوماد بشی الهی لعنت بر یزید لعنت بر شمر هزار ماشالله عزیزم
معصومه
20 آبان 92 20:05
دارم فک میکنم تا دیدمت از کجات شروع کنم به خوردن
معصومه
20 آبان 92 20:06
خدا بشنو صدامو خدا غم به دل بردیا راه نده اشک به چشمای نازش راه نده خددددددددددددددداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا همزادشو بفرست واسه من
sanias
20 آبان 92 21:38
قربونت برم پسر مودب و نازنازی..
مامان امیرحسین
20 آبان 92 23:59
ای جانم چه پسر خوشگلو دوست داشتنی هستی تو عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
21 آبان 92 0:23
ای جونم 8 ماهگیت مبارککککککک
مامان آروین (مریم)
21 آبان 92 7:37
وای عزیزم الهی قربونت برم که اینقدر ساکت و مظلوم نشستی
خاله فریبا
21 آبان 92 8:59
بخورمت خاله جون چه مودب نشستی
سمیرا
21 آبان 92 9:19
مادر منتظر
21 آبان 92 11:53
سلام مامانی مهربون بردیا کوچولوی شیطون از اینکه وقت گذاشتی و پست طولانی من رو تا به آخر خوندی ممنونم دوست گلم. اگه باعث ناراحتیت شدم من رو ببخش . از کامنت زیبات و ابراز همدردیت خیلی ممنونم دوست عزیزم. همدلی شما دوستای گلم همیشه من رو آروم میکنه عزیزم . دوست گلم با اجازت کامنتی رو که برای همدردی گذاشته بودی رو به صورت خصوصی و به یادگار فقط برای خودم نگه میدارم و تاییدش نمیکنم چون دوست دارم مثل خود پست که رمزداره نظرات مخصوصش هم فقط برای خودم باشه . بازم ازت بینهایت ممنونم دوست گلم که وقت با ارزشت رو برای خوندن این پست طولانی گذاشتی , از خوندن کامنت دلنشینت آروم شدم. راستی خیلی پسر کوچولوت نازه . مخصوصا این عکسای آخری که ازش گرفتی خیلی خوردنییییییییییییییی شده این پسر نازمون. براش اسپند دود کن و صدقه کنار بزار. ببوس بردیا کوچولوی شیطون رو.
مامان لي لي
21 آبان 92 12:54
مرسي عزيز دلم از لطف و محبتت من و اوايي هم برديا جون و مامان گلش و بي نظير دوست داريم، ميبوسمتون😘😘😘😘
مامان لي لي
21 آبان 92 12:57
هرشب نبودنت هزينه ي بالايي دارديك قوطي كبريت دوپاكت سيگاروسالهاسرفه...
الی مامی آراد
21 آبان 92 13:05
ای جووووووووووووووووونم
امید
21 آبان 92 13:07
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
معصومه
21 آبان 92 14:29
مامان رز
21 آبان 92 15:02
مامانی جون از لطفتون سپاسگزارم الهی قربونت بشم عزیزم چه آقا نشستی عزیزم 8 ماهگیت مبارک تقصیر مامانه دیر به دیر به ما سر میزنه من هم چون لیست دوستان خیلی زیاد شده به دوستایی که خونمون بیان سر می زنم به هر صورت همه عکس هاتم دیدم خاله جون نون خوردنت ، اسب سواریت همه شون مثل خودت خیلی ناز بودن
مامان پارمیدا
21 آبان 92 15:32
خوشششششگل گوگولی کجا می خواستی بری که اینجور آروم و آقا نشستی؟ حتما بهت گفتن می خوان پارک ببرنت آره قربونت بشم می بوسمت یه عااااااااااالم
مامان لي لي
21 آبان 92 16:22
امتحان گواهینامه داشتم سرهنگ پرسيد:دورزدن كجاممنوعه؟گفتم توعالم رفاقت...لبخند زدوگفت:پياده شو قبولي...؛چون عاليه همديگرو دور نزنيم !
مامان لي لي
21 آبان 92 17:30
امتحان گواهینامه داشتم سرهنگ پرسيد:دورزدن كجاممنوعه؟گفتم توعالم رفاقت...لبخند زدوگفت:پياده شو قبولي...؛چون عاليه همديگرو دور نزنيم !
مامان لي لي
21 آبان 92 17:32
اي جان عزيزم از هم اسمي ام باهاش خوشحالم اما الاهي بميرم چه جوري دلش اومد دل تو نازم و بشكونه😘 ايشالله من دلت و نميشكونم خواهري💛💙💚
سپیده مامانه پارسا کوچولو
21 آبان 92 20:18
ماشالا این پسر چرا انقدر خوشکلههههههههههههههههههههه؟
مامان اهورا(نرگس)
22 آبان 92 10:53
وای ماشالله!!!!!!!!!چقدر نازی خاله جون!!!!
مامان امیرارشا
22 آبان 92 16:18
عزیزدلم شما چقدر ناز و بامزه ای.. دوست داری با امیرارشای من دوست بشی؟
ازاده مامان آرتین
22 آبان 92 18:44
عزیزم اون نگاه کردنته خاله جون
مامان عاطفه
22 آبان 92 23:34
با افتخار لینک شدید.به جمع دوستای امیررضا خوش اومدین
مامان عاطفه
22 آبان 92 23:35
منم همونجا میرم ولی نمیدونم چرا برا من درست نمیشه لج کرده بامن
مامان لي لي
22 آبان 92 23:59
مترسک را تفنگ دادیم تا مزرعه را حفاظت کند اما وقتی فهمید قدرت دست اوست 
اربابمان شد . . . مرسي عزيزم كه اومده بودي پيشم واقعا اون لحظه تك تكتون و دعا كردم خواهري😘😘😘
مامان کارن
23 آبان 92 11:56
ای جانم هزار ماشالا داری مرد می شی خاله یه مرد خوشتیپ و جذاب
مامانِ عسل
25 آبان 92 8:27
مامان آوش
25 آبان 92 9:32
سلام !!!!!!!!!!!! پسرگل و دوست داشتنی من عاشقتم
مامان روشا
25 آبان 92 14:03
هزار ماشالا به این پسر خوکشل و خوش تیپ
مامان بردیا
25 آبان 92 16:03
ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــــانم.قربونت برممن
مامان بردیا
17 آذر 92 11:17
خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد