بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره

بردیا جون

بردیا دریک ماهگی

1392/6/16 13:36
477 بازدید
اشتراک گذاری

از همون روزای اول که دنیا اومدم لبخند میزدمنیشخند

گاهی هم توی خواب با صدای بلند می خندیدمخنده

خوردن قطره مولتی ویتامین رو از 15 روزگی شروع کردم اولاش خیلی بدمزه بودسبز

بابام واسم خارجیش رو گرفت که  مزه اش رو بیشتر دوست داشتملبخند

از همون ماه اول توی رختخوابم چرخ میزدمگاوچران

اولین سفرم از تهران به کرج بودرفتم خونه مادربزرگم....عینک

اولین جایی که واسه خرید رفته بودم هایپر استار بودهورا

اولین پارک هم که رفتم بوستان نهج البلاغه بود

اولین اقو رو در این ماه گفتمفرشته

اولین بار که واسه قد وزن رفتم درمانگاه

وزنم4/200شده بود

وقدم57cmشده بودم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هستی شرین زبون
31 تیر 92 14:26
عزیزم چه پسر نازی... چه عکس خوشکلی. تو حتما اول می شی با این عکس نازت...
ارشین
1 مرداد 92 10:53
ای جانم بلا.......................
امید
1 مرداد 92 10:54
شما رو لینک کردم فرشته کوچولو
امير علي وابچيش
13 شهریور 92 18:10
سلام وب ني ني تون خيلي خوشمل بود به وب ماام سربزنيد وبرامون نظربزاريد منتظريم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد