بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

بردیا جون

کیک سالگرد ازدواج و شیرین کاری بردیا جون

1392/6/16 13:48
1,729 بازدید
اشتراک گذاری

این کیک رو بابام بدون اینکه مامان بدونه عینک

با خودش اورد خونه تا مامان رو خوشحال کنهنیشخندچشمک

من وقتی کیک رو دیدم شروع کردم به ملچ ملوچ...خوشمزهخوشمزهخوشمزه

تا اینکه تصمیمم رو گرفتم در یک عملیات سریع ساکت

تا مامان یه لحظه سرش رو برگردوندمتفکر

خودم رو پرت کردم توی کیک....گاوچران

اما فقط انگشتام بهش رسیدچون یه کم فاصله اش با من زیاد بوداسترس

ولی باز من کار خودم رو کردمقهقهه

اخه کیک به این خوشمزگی رو که جلوی نی نی نمیزارن...عصبانی

 

اینم سهم منه........آخ

ولی میگن هنوز کوچولویی........قهر

نمیتونی بخوری....ناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ارشین
30 مرداد 92 12:24
به به عجب کیک خوشمزه ای بردیا جون طاقت نیاوردی جیگر بلا شدی ها............
مامان کوروش
30 مرداد 92 14:08
سلام مامان بردیا عزیز ممنون که پیشمون اومدی ماشالله پسر ناز ی داری خدا وند واستون حفظش کنه سالگرد ازدواجتون رو هم تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان علیرضا
30 مرداد 92 15:05
پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم .......
مامان برديا
30 مرداد 92 15:45
كامتون هميشه شيرين
مامانه پارسا
30 مرداد 92 18:07
مامانی مبارکه....بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بابابزرگ ارسطو
30 مرداد 92 19:17
آخي برديا جون چرا طاقت نياوردي نوش جونت منم كيك ميخام
مامان اهورا
31 مرداد 92 11:04
جوجو تو هنوز نمی تونی کیک بخوری شیطون دست بابا درد نکنه با این کار قشنگش.
فاطیما
31 مرداد 92 15:06
تبریک میگم!
الهام مامان یسنا
31 مرداد 92 18:24
سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم سال های سال در کنار هم و با وچود این گل پسری خوشگل و تپلی زندگی خوشبخت و سعادتمندی رو داشته باشید. مامانی من به جای شما بودم به جای کیک بردیا جون رو میخوردم که خیلی خوشمزه تره.
مامان آروین (مریم)
3 شهریور 92 8:12
تبریک میگم مبارک باشه
مامي كيانا
3 شهریور 92 12:56
من هم بودم خودمو مينداختم رو كيك عجب كيك خوشگلي آفرين به سليقه همسري بايد خيلي خوشمزه باشه
غزل جوون
3 شهریور 92 16:01
سلام جونم من غزلم و تازه 2 ماهه که اومدم مامانی ام واسم وب لاگ ساخته برام دنبال دوستای خوب میگرده دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟ خوشحال میشم بامن دوست بشی بهم سر بزن مرسی گلم
آزاده
3 شهریور 92 16:24
چه کیک قرمزه و زیبایی.معلومه بچه دلش می خواد.
زهرا مامان ارتا
3 شهریور 92 18:40
چه پرش ناموفقی بردیا جون به کیک داشتی معلومه تا چند ماه دیگه کاملا موفق میشی باافتخار ما شما رو لینک کردیم
مامان پارمیدا
4 شهریور 92 15:24
سالگرد ازدواجتون مبارک ..... کیکه خیلی خوشرنگ بوده توجه بچه رو جلب کرده عزیزززززم
الی مامی آراد
5 شهریور 92 13:02
عزیزم مبارکه انشالله همیشه شاد و خوشبخت باشین
خاله فریبا
7 شهریور 92 23:16
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه. چه همسر خوش سلیقه ای چه کیک خوشمزهای چه پسر شکمویی ان شاالله همیشه کنار همدیگه خوش و خرم باشین
مامان کیاراد(آرزو)
20 شهریور 92 23:28
سالگردازدواجتون مبارک باشهپسر نازی دارین خداحفظش کنه.ایشاا...همیشه در کنار هم شادباشینبه ماهم سربزنید.
مامان رهام جونی
20 شهریور 92 23:30
ماشاا...به پسر نازوجیگرتون خداحفظش کنه.سالگرد ازدواجتونم مبارکپیش ماهم بیاین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد