بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

بردیا جون

نظرات (47)

ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
10 اردیبهشت 93 16:41
قربووووووووووووووووووون این پسر خوشتیپ و خوش خنده بشم من الهییییییییییییییییییییییییییییی
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
10 اردیبهشت 93 16:58
عزیز دلمیییییییییییییییییییی خواهری گل برای مادر و پسر
ارشین
10 اردیبهشت 93 17:16
$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$_$$$_______$$$_$$$$$$$$$$ $$$____$$$____$$$____$$$_$$$_____$$$__$$$_______ $$$____$$$___________$$$_$$$_____$$$__$$$_______ $$$_____$$$_________$$$___$$$___$$$___$$$$$$$$__ $$$______$$$_______$$$_____$$$_$$$____$$$_______ $$$_______$$$_____$$$______$$$_$$$____$$$_______ $$$$$$$$$___$$$_$$$_________$$$$$_____$$$$$$$$$$
مامان فاطمه
10 اردیبهشت 93 18:26
الهی قربون این پسر خوشتیپ برم من چه عکسای خوشگلی مامانی گرفته مامانی آتلیه زدی ما خبر نداریم؟؟؟
مامان مهیار کوچولو
10 اردیبهشت 93 19:54
ای جونم بخورمت پسر خوشگل و خوشتیپ خاله... ماشاالله به آقا بردیای خوش تیپ....بووووووووس واسه گل پسری
امید
10 اردیبهشت 93 22:59
فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
مریم
11 اردیبهشت 93 0:03
ای جووووووونم
مامان کیان
11 اردیبهشت 93 0:17
بردیا جون خیییییییییییییییییلی ماه و دوست داشتنی هستی.عاشق خودت و خند ه های از ته دلتم.بی اختیار لبخند رو به لب منم نشوندی.خیییییییییلی دوست دارم خوشگل پسر
مامان کیان
11 اردیبهشت 93 0:18
عکسات بی نظیر بودن گل پسر خوش خنده
معصومه
11 اردیبهشت 93 10:46
جونم ناناسمممممممممممممممممممممم واقعا مامان ؟من از مینی واش خیلی میترسیدم مبادا که بد دربیاد امیدوار شدم تو چند خریدی598
نیرا
11 اردیبهشت 93 10:59
چه عسلی هستی تو مامان بردیا موافقم با لینک کردن و خیلی خوشحالم از اشناییتون رمزو خصوصی می ذارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 اردیبهشت 93 11:40
وایییییییییییییییییییییییییی فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتبشم من ماشالاه قربون خئدت و اون کراوات نازت
مثل هیچکس
11 اردیبهشت 93 12:10
عزیزم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 اردیبهشت 93 15:07
امشب ،شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار(( التماس دعا ))
خاله ی مهربون
11 اردیبهشت 93 19:25
سلام عزیز دلم ...ممنونم از حضور پر مهرتون.گلم میهن میل دچار مشکل شده.به همین ایمیل که گذاشتم لطفا دوباره ارسال کنید.ویا آدرس عکستون توی نظرات بگذارید به اضافه اسم وبتون.بازم شرمندم که میهن میل مشکل داره.بوووووووووووس.راستی لینکتون کردم گلم
سپیده..مامانه پارسا
11 اردیبهشت 93 21:46
گازت بگیرم خاله الهی.. ماشالا هر روز ناز تر از دیروز
ارشین
11 اردیبهشت 93 23:02
████████████████████████████ █┼┼┼▀██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼▄██▄▄█┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼▄███▄┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼███─███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼▀██▄██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀██┼██▀┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██┼██┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀█▄█▀┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▀▀▀█┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▄█┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▀█┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▄▄▄█┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀██┼██▀┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██┼██┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀█▄█▀┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼▄███▄┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼███─███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼▀██▄██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼▀██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼▄██▄▄█┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼▄██▄┼┼┼▄██▄┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼██████┼██████┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼█████████████┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼█████████████┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼███████████┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼█████████┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█████┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█
مامان دردونه
12 اردیبهشت 93 15:27
ای جون دلم...من فدای این گل پسر خوشتیپ بشم...
سارا مامان اهورا
12 اردیبهشت 93 17:54
ای جون چه خوردنی شدی
سارا مامان اهورا
12 اردیبهشت 93 17:55
هزار ماشالا چه پسر خوشتیپی
سارا مامان اهورا
12 اردیبهشت 93 17:55
آزاده
13 اردیبهشت 93 0:08
چه عکس های قشنگی یعنی چه نی نی قشنگی
مامان کیان
13 اردیبهشت 93 1:45
خوشگل خاله من که از دیدن روی ماهت سیر نمی شم.
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
13 اردیبهشت 93 7:44
امشب ،شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار(( التماس دعا ))
سارا مامان اهورا
13 اردیبهشت 93 9:56
وای بخدا دلم ضعف میره با دیدن عکساش اسپند فراموش نشه عزیزم
مامان کارن
13 اردیبهشت 93 11:27
ای جااااااااان
مامان عاطفه ی عاشق
13 اردیبهشت 93 11:43
ماشالله ب بردیای خوشگلم.عکسات عالی شده....افرین به سلیقه ی مامانی. بوس یه عالمه
خاله حدیثه
13 اردیبهشت 93 14:19
لبخندت … دنیایم را تغییر میدهد ، کافیست بخندی تا ببینی چگونه در سردترین فصل سال گل از گلم میشکفد
خاله زینب
13 اردیبهشت 93 14:22
سلام عزیز خاله چقد خوشتیپ شده جیگر خاله قربونش برم
مامانی غزل جون
13 اردیبهشت 93 17:35
چه موهای فشنی داری گل پسری قربون اون چشم های نازت برم من
ارشین
13 اردیبهشت 93 20:33
======================================== =============###======##=======###====== =======#======##======##======###======= ======###=====#############==###======== ========##=####===========#####====###== ========###===================######==== ==###==##=======================###===== ===####===========================##=##= ====##====================###======###== ====#===================#######=====#=== ===##===================########====##== ===#=====####===========#######======#== ===#======###==============##========#== ===##===========================#===##== ===##==========================#====##== ====##=======================##====##=== =====##==####============####=====##==== ======##====##############=======##===== =======###=====================###====== ==========###===============###========= ============#################=========== ===================###================== ===================###================== ===================###================== سلام
باران قاصدک
13 اردیبهشت 93 20:40
سلام عزیزم کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری ،‌ خدا برات نگهش داره خوشحال میشم به وب من و دخترام هم بیای منتظرتمااااااا
مامان مهیار کوچولو
13 اردیبهشت 93 21:18
وااااااااای بخورمت خوشگل خاله از بس که نازی ماشاالله...
مامان کیان
13 اردیبهشت 93 22:23
خیلییییییییییییییی خوش تیپی فدات شم .
آزاده مامان کوروش
14 اردیبهشت 93 8:11
سلام . پسر ما حالش چطوره؟ نون خامه ای ها رو با خمیر نیمه اماده بن سا bonsaa درست کردم. از سوپرمارکتها می تونید تهیه کنید . خامه ی آماده بن سا هم هست که من گیرم نیومد. ولی خودم هم فکر نمی کردم این قدر خوب از آب دربیاد.
ماماني پرنيان
14 اردیبهشت 93 8:35
عزيزم بدو خصوصي لفطن
ارشین
14 اردیبهشت 93 14:22
. . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$ . . . . . . . . .$$
ابجی سجا
14 اردیبهشت 93 15:29
ممنون خاله جونم خيلي خوش اومدين
ابجی سجا
14 اردیبهشت 93 15:29
گاه سكوت يك دوست معجزه ميكنه،تو مي آموزي كه هميشه بودن در فرياد نيست.
شیما مامان شاهین کوچولو
14 اردیبهشت 93 16:19
قربون این پسر خوشگل و خوشتیپ مامانی ممنون بهمون سر زدی
باران قاصدک
14 اردیبهشت 93 20:21
سلام عزیزم ، من شما را لینک کردم ،‌ خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید
رویای من
14 اردیبهشت 93 22:04
الهی نازه ماشالله راستی عکس سارینا رو گذاشتم
مامان آرين
15 اردیبهشت 93 14:32
وااااااااااااااااااااااااااي عزيز دلم چه عكساي با حالي بخورمت تو رو كه اينقده نازي ماشاالا خاله
پریسا
15 اردیبهشت 93 19:58
خداحفظت کنه مردِکوچولو
مامان پارمیدا
16 اردیبهشت 93 9:07
عکسات معرکه ان خوشگلم
مینا مامان روشا
16 اردیبهشت 93 15:06
قربونت برم خوشتیب پسر
مریم مامان یسنا
21 اردیبهشت 93 23:13
چه خوشتیپ شدی بردیاجون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد