بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

بردیا جون

نظرات (69)

ارشین
2 اردیبهشت 93 16:29
کسی باش که عمری با تو بودن، یک لحظه ؛ و لحظه ای بی تو بودن، یک عمر باشد . ...
ارشین
2 اردیبهشت 93 16:30
فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان آروین-مریم
2 اردیبهشت 93 16:48
واااای چقدر بزرگ شده و دوست داشتنی
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 0:34
فرشته هاهميشه وجوددارن، امابعضي وقتهاچون بال ندارند بهشون ميگيم "دوست" تقديم به فرشته بي بالم كه به داشتنش ميبالم...
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 0:35
خواهر جونم عكس هارو گذاشتم .... منم از خدامه شمارو از نزديك ببينم عزيزم...
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 0:36
دست اقاي همسر درد نكنه با اين كيك كه از طرف برديا جون بود
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 0:36
اي جونم داماد شيطون بلا ناقلا
مائده
3 اردیبهشت 93 7:35
ای قربووووووووووووووووون اون خنده هات و نگاه های معصومانت عزیزم
سمیرا
3 اردیبهشت 93 10:53
عزیزم قربونش برم من پسر شیطوننننننن
سارا مامان اهورا
3 اردیبهشت 93 14:28
ای جووووووووووووووووووووووووووووونم هزار ماشالا روز به روز دوست داشتنی تر و خوردنی تر میشی
سارا مامان اهورا
3 اردیبهشت 93 14:28
عاشقتم
مامان پارمیس و پارسا
3 اردیبهشت 93 14:33
قربونت برم بردیا جوووووووووونم چقدر نازی خاله خاله ای تو هم تو وبلاگها سیر و سیاحت میکنی؟!
مامان پارمیس و پارسا
3 اردیبهشت 93 14:33
عزیزمی با اون شیطنتهات خاله جییییییییییززززززززززززززززززززززههههههههههههههههه
معصومه
3 اردیبهشت 93 20:03
lماشالله هزار ماشالله
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 0:55
سلام خواهرم خوبي؟؟ همسر معصومه جون و خودش دوست نداشتن اصلاً عكس هاشون تو وب باشه به همين خاطر من اديت كردم
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 1:00
يه روز قرار بزاريم دوست وبلاگياي تهراني همه باشيم
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 2:02
وای الاهی من فدای اون چشمهای خوشگل و شیطونت عزیزم
پریسا
4 اردیبهشت 93 2:06
آاااااااااااااای نانازهزارالله اکبر
پریسا
4 اردیبهشت 93 2:06
رابطه هاهیچگاه بامرگ طبیعی نمی میرند... آنهاراخودخواهی،بداخلاقی وغفلت ازبین میبرد.
مامان مهیار کوچولو
4 اردیبهشت 93 13:37
ای جونم چه گل پسر نازی ماشاالله خداحفظش کنه واسه مامان و باباش... عکسات هم خیلی خوشگل بودن بردیا جون... شما فقط چند روز از مهیار من کوچیک تری عزیزم...خوشحال میشم به ما هم سر بزنی گلم
سونیا مامان آرسان
4 اردیبهشت 93 15:29
اهی الهی بخورمت خام خام جوجه طلا بزرگ شده بزرگ مرد کوچک ما فدای خنده هات خاله عسیسم
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 16:54
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
خاله مینا
4 اردیبهشت 93 18:42
اخی عزیزم معلومه حسابی شیطونیا گل پسر خاله عزیزم بردیاجونمو ازجای من حسابی ببوس به منم ربزن
لـــي لـــي
5 اردیبهشت 93 4:54
خصوصي خواهرم
خاله
5 اردیبهشت 93 12:39
سلام خاله ی مهربون وبم آپ شده با کلی عکس بدو بیا که منتظرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خاله مینا
5 اردیبهشت 93 14:00
خصوصی گلم
مامان آیلین
5 اردیبهشت 93 14:19
ای جونم چه پسر کوچولویه خوردنیه هستی بردیا جون می بوسمت عزیز دلم
بابا و مامان
5 اردیبهشت 93 17:37
عزیزم خصوصی
مامان فاطمه
5 اردیبهشت 93 17:51
فداش بشم من چقدر عکساش خوشکل و ناز و ملوس بود.بخورمت بردیا جووونی
مامان مهیار کوچولو
5 اردیبهشت 93 19:52
چشم خوشحال میشیم با بردیا جون تبادل لینک کنیم...یه بوووس واسه گل پسر
نیلوفر
5 اردیبهشت 93 21:04
خوشگلممممممییی با اون لپات
زهرا مامان ارتا
6 اردیبهشت 93 1:31
چه عکسای اتلیه ای گرفتی عزیزم دوست دارم بردیاجونم پسر خوشگل و خوردنی من هزار ماشالاه
لــــي لــــي
6 اردیبهشت 93 1:45
سلام خواهر جون خوبي ؟؟؟ چشم حتماً خبر ميدم خواهر جونم
سارا مامان اهورا
6 اردیبهشت 93 9:50
مامان کارن
6 اردیبهشت 93 10:44
ای جانم مثه همیشه شیرین و تو دل برو
خاله حدیثه
6 اردیبهشت 93 13:05
عزیزم دلم برات تنگ شده بود
مامان رویا
6 اردیبهشت 93 16:02
عكسات خيلي با حال بود شيطون بلا....
آزاده
6 اردیبهشت 93 17:53
چه شلوار چریکی بامزه ای پوشیده نی نی
سارا مامان اهورا
7 اردیبهشت 93 10:08
مامان عاطفه ی عاشق
7 اردیبهشت 93 13:15
ماشالله به بردیا خوشگله. خاله جون چقد ناز تر و خوردنی تر شدی تو اینق چند روزی ک من نبودم. ماشالله . مامانی اسپند لطفا موهاشو نگا چه نازه
یسنا کوچولو
7 اردیبهشت 93 16:25
وای بردیا جون دست ب پریز برق نزن عزیزم جیزززززززززززززه خطر ناکهههههههههههههههههههههههه
مائده
7 اردیبهشت 93 19:34
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
7 اردیبهشت 93 20:20
آی فدای شیطنتات-بوس واسه گل پسری
مریم مامان یسنا
8 اردیبهشت 93 0:41
Arezoo
8 اردیبهشت 93 2:25
سلام مامان بردیا خوبی؟ عشق من خوفه ? این چیزا که من ازش میبینم تا چن وقت دیگه از دیوار میره بالا اونم از نوعه دیوار راست فکر کنم اینا نشونه علایمه مردیه زودرس باشه مامان بردیا منو ببخش واسه غیبتم اما این بلاگفا خیلی اذیت میکنه شونصد ساعت طول میکشه تا برم تو وبم گفتن آدرس عوض کنی درست میشه که نشد مجبور شدم آدرسمو عوض کنم ممنون میشم تو لینکات آدرسو عنوان وبمو عوض کنی برای
میترا
8 اردیبهشت 93 12:29
گفت رها کن رفیق را تا به تو دنیا دهم گفتم که یک موی رفیق را به کل دنیا ندهم گفت در عوض او ، تو دنیا داری گفتم که با عشق رفیق است که دنیا دارم
سارا مامان اهورا
8 اردیبهشت 93 13:18
عزیزم کجایی؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 اردیبهشت 93 16:18
الاهی فدات شم ببین پاهاش و چطوربرده بالا
مامان مهیار کوچولو
8 اردیبهشت 93 16:30
مامان بردیا جون ممنون از این که به ما سر میزنید....بوووووووس واسه گل پسر ناز
nira
8 اردیبهشت 93 22:49
چه پسر با نمکی دارین خدا حفظش کنه
مامان الی(الهام)
9 اردیبهشت 93 0:47
وااااااای جوجوی خاله بخورمت ۰۰۰۰ماشاالله چقدر خوردنی و خوشگلی یه کم بزرگ بودی خودم واسه محیابانو داماد میگرفتمتحیف که کوچیکتر از دخملمی
مامان کیان
9 اردیبهشت 93 1:40
اااااااای جوووووووونم چه جیگری شدی عزیز دلم. دلم برات یه ذره شده بود بردیا عزیزم موهای خوشگلت رو قربون بشم بدو بیا بغلم عزیزم
مامان کیان
9 اردیبهشت 93 1:48
عاشق خود وتک تک کاراتم گل پسر دوست داشتنی.مامانی خیییییییییلی دوست دارم بردیا خوشگلم رو از نزدیک ببینم. ببخشید اگه چند وقت نیومدیم بهتون سر بزنیم ولی همیشه به یادتون بودیم
سارا مامان اهورا
9 اردیبهشت 93 9:45
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
9 اردیبهشت 93 16:33
████████████████████████████ █┼┼┼▀██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼▄██▄▄█┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼▄███▄┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼███─███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼▀██▄██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀██┼██▀┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██┼██┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀█▄█▀┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▀▀▀█┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▄█┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▀█┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▄▄▄█┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀██┼██▀┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██┼██┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀█▄█▀┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼▄███▄┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼███─███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼▀██▄██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼▀██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼▄██▄▄█┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼▄██▄┼┼┼▄██▄┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼██████┼██████┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼█████████████┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼█████████████┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼███████████┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼█████████┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█████┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
9 اردیبهشت 93 19:49
عزیز دلم کم پیدایی دیگه پیش ما نمیاییییییییییییییییییی کلی دلم برات تنگیده کجایی
عمه ِ آتنا
9 اردیبهشت 93 22:56
عزییییییزم خنده هاشو فداشششششش
خاله
9 اردیبهشت 93 23:26
سلام مامانی دختریم 13 ماهه شده بدو بیا براش یه یادگاری بذار.....................
مریم lمامان آرین
9 اردیبهشت 93 23:58
وای چه نی نی شیطون بلایی خداحفظش کنه
سارا مامان اهورا
10 اردیبهشت 93 10:38
__ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------
فدایی محیا
10 اردیبهشت 93 11:07
ای جونم.ب قربونش
مامان یاسنا
10 اردیبهشت 93 11:50
سپیده..مامانه پارسا
10 اردیبهشت 93 12:43
ماماني پرنيان
10 اردیبهشت 93 13:01
دوست گلم سلام فردا شب آرزوهاست . آرزوهات مورد اجابت حضرت دوست التماس دعا فراوان
مامان مهیار کوچولو
10 اردیبهشت 93 15:45
مامانی ممنونم از این که همیشه بهمون سر میزنید و به یاد ما هستید... ما هیچ وقت نمیتونیم محبت های شما رو جبران کنیم...بوووووووووس واسه بردیای ناز خاله
مریم مامان آرین
11 اردیبهشت 93 14:57
بردیا شیطون لینک شد
خاله ی مهربون
12 اردیبهشت 93 2:43
با عکسی که فرستادین تو اولین فرصت یه کارت پستال متحرک درست میکنم و تقدیمتون میکنم اینم لینک هفت سین: http://parparook.niniweblog.com/post2828.php
ماماني پرنيان
13 اردیبهشت 93 8:38
عشقي بدو خصوصي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد