بردیا بردیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بردیا جون

جشن تولد یکسالگی....تولد بردیا

1392/12/25 14:59
2,549 بازدید
اشتراک گذاری

بقیه عکس ها را در ادامه مطلب ببینید

 

روز تولد بردیا 4شنبه 21اسفند بود

اما ما جشن رو به جمعه موکول کردیم تا دوستامون بتونن بیان

تم خاصی نداشت....

رفتیم هایپر استار و بردیا خودش وسایل تولدش رو انتخاب کرد...

این هم شد تم بردیایی...قهقههماچ

ایشالا سال دیگه یه تم خاص استفاده میکنیم که بردیا دوسش داشته باشه

توی جشن خیلی بیقراری میکرد

و متاسفانه اون جور که میخواستم نتونستم ازش عکس بگیرم..

دست مامان ارشین بابت فیلم هایی که گرفته درد نکنه...

جز کیک تمام خوراکیها و خوردنیها وتزیینات رو مامان انجام داده...

کیک هم ایده مامان و بابا بوده...

امیر رضا پسر خاله بردیا-ارشین جون -یوشا وگل پسرم که اونجا مظلوم نشسته

چند تا مهمونا نیومده بودن..

البته اگه خدا بخواد یه جشن تولد کوچولو وقتی رفتیم جنوب شهر بابا میگیریم

که عمه ها وعموها باشن

یه جشن کوچولوی دیگه شهر مامان

اینم کادوها.....دست همگی درد نکنهماچچشمک

این گل و ماشین هدیه خاله ساناز دوست مامانماچ

کادوی ارشین جون و مامان مهربونش که همیشه ما رو شرمنده میکنن

با مناسبت و بی مناسبت واسه بردیا کادو میگیرن..ممنونقلبماچ

کادوی مریم دختر خاله بردیا جونماچ

هدیه خاله مهری مامان امیر رضاماچ

کادوی مامان....چشمک

کادوی باباماچنیشخند

کادوی امیر رضا پسر خاله خوبمماچ

و پول نقد که مامان یوشا-مامان بزرگ و عمه شهرزادزحمت کشیدن دادن

ممنونماچماچماچ

بردیا و کادوهاش....دست همگی درد نکنهتشویقماچ

زیباترین فرشته مامان و بابا تولدت مباررررررررررررررررکماچماچ

هوراهوراهوراهوراهوراهورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (97)

مامان یاسمن و محمد پارسا
25 اسفند 92 17:15
تولدت مبارک عزیز دلم http://www.eshghentezar.com/imgcenter/uploads/1396175950.gif تقدیم به بردیای عزیزم عزیز دلم همیشه سالم و سلامت باشی
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 اسفند 92 17:17
چه عکسهای نازی عزیز دلم ماشالاه خسته نباشی مامان جون همه چیز زیبا و قشنگه
ارشین
25 اسفند 92 17:22
بهترین آرزوها را برایت دست به فرشته ها سپردم نگاهت به آسمان باشد **************************** تاریخ تولدت مهم نیست تاریخ تحولت مهمه.. اهل کجابودنت مهم نیست اهل وبجا بودنت مهمه.. منطقه زندگیت مهم نیست منطق زندگیت مهمه.. گذشته ات مهم نیست امروزت مهمه که چه گذشته ای برای فردات می سازی.. تولدت مبارک عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 اسفند 92 18:12
مامان جون بفرمایید تولد داریم
سارا مامان اهورا
25 اسفند 92 18:35
عزیزم تولدت مبارک ایشالا جشن 120تولد سالگیت
سارا مامان اهورا
25 اسفند 92 18:39
___________$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$$$$___ ____________________$$$_$$$$$$_$$ __$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$ _$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$ ___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$ _____$$$$________$$$$$$$$$$$$ _______$__________$$$$$$$$$_$$$ ________$__________$$$$$$$$__$$$ _________$_________$$$$$$$____ $$ __________$_______$$$$$$$$_____$$ ___________$_____$$_$$$$$$_____$$ ____________$___$$__$$$$$$$___ $$ _____________$_$$___$$$$$$$$__$$ ______________$_____$$$$$$$$___ _______________$____$$$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____LOVE____________$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$$$ ____________________$$$$$$$$ ____________________$$$$_$$$$ ____________________$$$$__$$$$ ____________________$$$$__ $$$$ ____________________$$$$___$$$$ __________________ $$$$$___$$$$$ _________________ $$$$$$___$$$$$$ ___________________$$$_____$$$_$ _________________$$$_$__$$$$__$
معصومه
25 اسفند 92 19:00
مبارکه قندو عسل خالهههههههههههههههههههههه
سارا مامان اهورا
25 اسفند 92 19:33
وای چرا تبریکم نوشته هاش جابه جا شده؟ من گفتم ایشالا جشن تولد 120 سالگیت
امید
25 اسفند 92 19:37
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش
مائده
25 اسفند 92 22:29
♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ _________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣ عزیزکم تولد مبارک ای جووووووووووووووووووووونم ایشالله123سالشی
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
25 اسفند 92 23:44
به به تولد. عسل خاله خوشگل خاله تولدت مبارک.هزار تا بوس برای بردیا جونم. چه تولدی ماهم که دعوت نبودییییم. انشالله زیر سایه مامان بابا 120 سال عمر با عزت داشته باشی. عاشقتم جوجو
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
25 اسفند 92 23:44
عزیزم مگه خانواده خوت کدوم شهرن؟
مامان پرنيان
26 اسفند 92 8:37
هرگز تمامت را برای کسی رو نکن بگذار کمی دست نیافتنی باشی آدم ها تمامت که کنند رهـــــایت می کنند
مامان پرنيان
26 اسفند 92 8:40
عزيزم مباركش باشه الهي تولد صد سالگيش مي بوسمش
مامان آرمیتاجون
26 اسفند 92 9:10
تولد ...تولد ....تولدت مبارک عزیزم....انشاءالله صدساله بشی پسر قشنگ خاله
یسنا کوچولو
26 اسفند 92 9:25
تولدت مبارک عزیزممممممم
یسنا کوچولو
26 اسفند 92 9:26
از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی “رفـــــــتنــــ ” همیشه حتی در دستور زبان فارســـی “لــــــازمـــ” است…
خاله حدیثه
26 اسفند 92 11:00
تولدت مبارک نازنینم . ایشالله هزار ساله بشی نفسی خاله
ابجي سجا
26 اسفند 92 14:39
ممنون خاله جون
ابجي سجا
26 اسفند 92 14:39
الهييييي جه ناز شدي
ابجي سجا
26 اسفند 92 14:39
مبااااااااااركه عزيزم120ساله شي
♥مامان متین جون♥
26 اسفند 92 15:08
تولدت مبارک عزیزمسال نو هم مبارک ممنون که بهمون سرزدی من شمارو لینکیدم
mamane mani
26 اسفند 92 16:05
بردیا جونی تولدت مبارکـــــــــــــــــــــ عزیزم ایشالا سال های سال زنده باشی و تولدت رو کنار مامان و بابای مهربونت جشن بگیری دلت همیشه شاد و لبت خندون باشه کادوهاتم مبارکت باشه عزیزم می بوسمت خصوصی مامانی
ازاده مامان آرتین
26 اسفند 92 17:42
خوشکل خاله تولدت مبارک-چه جالب منم 21 اسفند تولدمه-مامانش دستت درد نکنه همه چیز عالی بود-سال نو هم پیش پیش مبارک-سال خوبی داشته باشید
میترا(مامان مهران)
26 اسفند 92 19:22
سلام بردیا جان تولدت مبارک انشالله همیشه سالم و سرحال باشی انشاالله تولد 120 سالگی دست مامانی هم درد نکند خیلی همیچی عالی یوده
میترا(مامان مهران)
26 اسفند 92 19:23
گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین پیشاپیش عید نوروز بر شما مبارک
مامان کوروش
26 اسفند 92 19:24
سلام تولد بردیا جون مبارک چه کیک قشنگی همیشه درکنار هم شاد شاد باشید
ابجي سجا
26 اسفند 92 21:04
گندم های هفت سین به گندمهای آسیاب گفتند: 
قصه ی ما گرچه نان نداشت اما پایانی سبز داشت؛ پایان امسالت سبز باد!
مائده
26 اسفند 92 21:32
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
شهرزاد
27 اسفند 92 9:27
مبارک باشه مرد کوچولو مامان خیلی زحمت کشید چند سال دیگه که برزگ شدی با بابا برای مامان یه تولد خوب بگیر و سوپرایزش کن
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 9:32
تولدت حسابی مبارک شازده ی زیبا
مامان رز .
27 اسفند 92 9:45
تولدت مبارک باشه عزیزم ، بهترین ها را در کنار پدر مادر مهربونت برات آرزومندم امیدوارم 120 ساله شی گلم ، هوار تا بوس هدیه من به تو گل پسر خوشگل عکسهاتم مثل خودت ماه شده
مامان رز .
27 اسفند 92 9:47
رز : اول اینکه تبلدت مبارک باشه و بهد اینکه چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌كنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبيعت رو، ولي فقط يك چيز كهنه ميشه كه به همه اون تاز‌گي مي‌ارزه، «دوستيمون» دوست خوبم عیدت مبارک باشه امیدوارم عیدی های زیادی جمع کنی بوسسسسسسس
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 10:11
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 10:33
به به چه كيك خوشششششگلي
مامان پرنيان
27 اسفند 92 10:43
در این نوروز باستانی خیال آمدنت را به آغوش خسته می کشم پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از آن شما نیست دوست گلم عيدت مبارك سالي پر از عشق برايت آرزومندم . لحظه تحويل سال التماس دعا
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 10:47
تولدت مبارك عشق كوچولوي مننننن
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 10:48
چه كيك خوشششششگلي با عكس گل پسررررم
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 10:50
خيلي دووووووستووووون دارم بووووووس
سارا مامان اهورا
27 اسفند 92 11:29
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________ ____________۝۝______________ __________۝_______________ عزیزم پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم امیدوارم سالی پر از شادی برات باشه
سونیا مامان ارسان
27 اسفند 92 12:33
تولدتتتتتتت مبارک عزیرم چه ناز شدی تو دیگه یک ساله شدی عاقل و بالنده شدی جو جو خوشمزه مبارکهههههه گل گل ناز دونه من 💐💐💐💐🎉🎉🎉💚💛💜💓
ارشین
27 اسفند 92 13:13
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. پیشاپیش سال نو مبارک *************************** یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش
مامان آروین-مریم
27 اسفند 92 15:34
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم ! چهارشنبه سوریت مبارک
مینا مامان روشا
27 اسفند 92 20:19
عزیزم چه جشن قشنگی دوستت دارم گلممممممممممم
مریم مامان یسنا
27 اسفند 92 21:53
بردیاجونم تولدت مبارک عزیز دل خاله
مامان پارمیس وپارسا
27 اسفند 92 22:32
azize dele khale tavalodet mobarak.....kheili duset daram bebakhsh age dir shod va kam behet sar mizanam,moshkele net!!!!daram!!!vali kheliiiiii duset daram omidvaram salamato shad bashi ye alame boooooooooooooooooos
مامان پارمیس وپارسا
27 اسفند 92 22:33
آتشي روشن کرده ام،وعهد بسته ام تا خاموش شدنش ،برايت دعا بخوانم ،تمام کارهايت روبراه خواهند شد چراکه من...هيزمي دگر درآتش انداختم.سوختن غصه هايت را درسرخي آتش آرزو میکنم چهارشنبه سوريت مبارک
گلهای زندگی من
28 اسفند 92 7:53
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم. دوست عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک
مامان بردیا
28 اسفند 92 13:55
یک ساله شدنت مبارک عزیزمزیر سایه مامان و بابا سالهای شاد زیادی رو تجربه کنی انشاا... سال خوبی براتون آرزو دارم
mamane mani
28 اسفند 92 16:30
عزیزم بازم خصوصی داری
علامه کوچولو
28 اسفند 92 18:15
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
پریسا
28 اسفند 92 23:13
سال نومبارک امیدوارم سال 93 سال برآورده شدن تک تک آرزوهاتون باشه،همواره موفق باشیدوتندرست
خاله
29 اسفند 92 13:09
سال نو بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشی در کنار فرزند نازت خدا حفظش کنه...................
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 اسفند 92 17:15
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باش
Arezoo
29 اسفند 92 17:15
سلام مامان بردیا تولد قشنگه عشقم برای چندمین بار مبارک هر چند که جای من خالی بود کادوی همه بود جز ارشین
Arezoo
29 اسفند 92 17:16
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
سیدمهدی
3 فروردین 93 0:38
سلام مامان بردیاسال خوشی براتون آرزو میکنم
عمه ِ آتنا
3 فروردین 93 12:08
سال نو مبارکککککککککک امیدوارم سال خوبی باشه واستون
پریسا
3 فروردین 93 13:44
عزیزدلم ایشاا...همیشه شاد،سلامت وموفق باشی،تولدت مبارک
پریسا
4 فروردین 93 0:12
سلام عزیزم،ممنون ازحضوروراهنمائیت
مامان مینا
5 فروردین 93 0:32
بردیا جون عزیزم تولدت مبارکایشالا تولد 120 سالگی
مامان حسین آقا
5 فروردین 93 2:05
چقدر بردیا بامزه وخوشگل شده ماشالا بهش
مامان آرين
5 فروردین 93 9:23
بردياي خوردنيه من تولدت مبارك عشششششششششششقم ايشالا 120ساله بشي دست ماماني هم درد نكنه خيلي زحمت كشيده واست گلم هديه هاي قشنگت هم مباركت باشه عزيزم
مامان جونم (سوگند من)
5 فروردین 93 18:47
سلام سال نو مبارک عکسهای شازده پسرتون خیلی قشنگ بود بردیا جون خیلی بامزه است از طرف من ببوسینش تا یادم نرفته وبتون هم خیلی زیباست موفق باشید
سونیا مامان آرسان
5 فروردین 93 20:04
فدات شم کوچول من سال نو و تولد قشنگ ات مبار کا باشه
مامی پوریا
7 فروردین 93 15:37
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
یسنا کوچولو
7 فروردین 93 22:34
ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﯽ که ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ هوا ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻩ …
خاله مینا
8 فروردین 93 2:26
منم نی نی وبلاگی شدم لطفا به وبم بیاین و بانظراتتون خوشحالم کنین البته چون تازه وبمو ساختم فقط تونستم فعلا چندتا پست بذارم
پگاه مامان آرتین
9 فروردین 93 2:18
عزیزم تولدت مبارکا خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد سال نو مبارک
مامان پارمیدا
9 فروردین 93 16:57
عزیز دلم تولدت مبارک ببخشید که با تاخیر اومدم خاله . الهی 120 سال زنده باشی زیر سایه مامان و بابا همیشه سلامت باشی
مامان آرشین
9 فروردین 93 21:03
تولدت مبارک مامسافرتیم برای همین نتونستم آپ بشم ببخشید ایشالله هزار ساله بشی عزیزم تولدت خیلی خوش گذشت
مامان کارن
10 فروردین 93 8:37
تولدت مبارک عشقم بردیا جونم نمکی خاله
سارا مامان اهورا
10 فروردین 93 11:08
سلام عزیزم.خوبی؟بردیا جونم خوبه؟دلم براتون حسابی تنگ شده بود
سمیرا
10 فروردین 93 14:03
وای وای وای ما از تولد جا مونده بودیم چرااااااااااااااااااااااااا بردیا جونمممممممممممممممم تولدت مبارک باشهههه چه کرده مامانیییییییییییییییییییییییییییی دستش درد نکنه معلومه خیلی خیلی زحمت کشیده... امیدوارم خوش و خرم باشید
زهرا مامان ارتا
10 فروردین 93 17:40
تولدت مبارک عزیزم خیلی تولد خوبی بوده دست مامانی درد نکنه که این همه زحمت کشیده ایشالاه 120 ساله شی عزیزم در کنار بابا و مامان مهربونت خیلی دوست دارم بردیای نازم
زهرا مامان ارتا
10 فروردین 93 17:40
لحظات از آن توست آبي، سرخ، سياه ، سفيد رنگهايي را كه شايسته است بر آن بزن روزهايت رنگارنگ ، سال نو مبارك اميدوارم سالي پر از سلامتي و سعادت داشته باشي خواهر گلم
مامان حوریه
11 فروردین 93 11:24
بردیا جون هم تولدت مبارک هم عیدت 120ساله بشی خاله جون
یسنا کوچولو
11 فروردین 93 12:41
میگم مامان بردیا عکس جدید از بردیا جون نمیذاریییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله
11 فروردین 93 15:16
عیدت مبارک.................... تولد دختریمه بدو بیاااااااااااااا منتظرماااااااااااااااااااااااااا
آوايي ... ( لي لي )
12 فروردین 93 4:42
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مامان بردیا
12 فروردین 93 12:52
تولدت مبارک آقا خوشمله عیدت هم مبارک
سارا مامان اهورا
12 فروردین 93 20:34
عزیزم پس کجایی؟؟؟
الی مامی آراد
16 فروردین 93 17:50
عزیزم تولدت مبارککککعزیزم خوشگلم عیدتون مبارک از خداوند تو سال جدید بهترینها رو براتون میخوام
مامان شایان
17 فروردین 93 1:21
تولدت مبارک عسیسم.ببخش دیر تبریک گفتم.انشالله 100 ساله شی
سیدمهدی
17 فروردین 93 2:28
سلام مامان بردیا دور از جونتون نیستی؟
مریم مامان یسنا
18 فروردین 93 0:57
سلام سال نو مبارک، ایشالا که سال خوبی داشته باشین
مامان آرين
18 فروردین 93 7:57
تولد يك سالگيت مبارك عششششششششقمسال نوي شما هم مبارك برديا جون
سمیرا
18 فروردین 93 9:39
دوست دردانه من دو سه روز عمیقا می خوام بهتون سر بزنم وبلاگتون باز نمی شه ...سال نوی شما هم بازم مبارک باشه
سمانه مامان وانیا
18 فروردین 93 10:44
عیدتون مبارک عزیزم و هوچنین تولد یکسالگی آقا بردیا... دنیا دنیا شادی و سلامتی براتون آرزومندم. از آشناییت خوشحالم.. با افتخار لینک می شید. شما هم به ما سر بزنید.
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 فروردین 93 12:29
رویای من
18 فروردین 93 22:27
چه پسر نازی خدا حفظش کنه خیلی نازه به وب من هم سر بزنید
سارا مامان اهورا
19 فروردین 93 9:26
لیلا
20 فروردین 93 21:22
سلام خوشحال میشم ب وبلاگم سر بزنین منتظر نظرای خوبتون هستم
مامانی غزل جوون
24 فروردین 93 23:59
تولدت مبارک عزیزم ایشالله دوماد خوشکل بشی
مامان پارمیس و پارسا
25 فروردین 93 2:10
عزیز دلم ببخش دیر اومد تولدت هزاران بار مبارک یه عالمه ارزوی قشنگ و یه بغل گل و بووووووس محکم
مامان پارمیس و پارسا
25 فروردین 93 2:11
دست مامانی مهربون،دوست خوبم درد نکنه خیلی خیلی همه چیز عالی بود خسته نباشی
رویا
31 فروردین 93 14:36
چه جالب اسم پسر منم بردیاست و فقط چند روز با بردیای شما فرق داره 26 اسفنده عززززیزم تولدش مبارک ایشالله سالهای سال در کنار هم سالم و سر حال باشید بووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جون می باشد